Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

"Katastrofalna" sprzedaż Windows Phone

05-05-2011, 19:25

Urządzenia z Windows Phone nie cieszą się tak dużą popularnością, jakiej życzyłby sobie Microsoft.

robot sprzątający

reklama


Podczas gdy Google co kilka miesięcy prezentuje odświeżoną wersję Androida, gigant z Redmond wciąż przekłada długo wyczekiwane aktualizacje.

>>Czytaj także: Nowe plany rozliczeń dla Google Apps w korporacji

Sonda
Microsoft straci na współpracy z Nokią?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Według rosyjskiego serwisu Mobile Review, Microsoft miał w styczniu tego roku dostarczyć operatorom 1,5 mln urządzeń z nowym Windows Phone. Z wyliczeń Eldara Murtazina wynika jednak, że do końcowych użytkowników trafiło jednak jedynie około 674 tys. smartfonów.

Murtazin dokonał swoich obliczeń na podstawie informacji pochodzących od operatorów oraz sprzedawców detalicznych. O rzetelności rosyjskiego serwisu świadczyć może między innymi fakt, że jako pierwszy podał informację o tym, że to Windows Phone zastąpi Symbiana w urządzeniach Nokii. Pierwszy także zaprezentował recenzję nowego Symbiana S3, bazując na przedpremierowej Nokii N8, za co później pozwał go fiński producent. 

Gdyby tego było mało, Murtazin napisał także ostatnio na Twitterze, że obecny dyrektor generalny Nokii Stephan Elop nie zostanie zbyt długo na swoim stanowisku i planuje odejście z firmy już pod koniec 2012 roku, gdy zakończony zostanie proces przejścia na Windows Phone.

Choć informacje nie wydają się optymistyczne zarówno dla Microsoftu, jak i Nokii, gigant z Redmond przypomina, że liczba aplikacji dostępnych dla Windows Phone szybko rośnie i niedawno przekroczyła już 10 tysięcy.

>>Czytaj także: Rozstrzygnięto konkurs na scenariusz Serialu w Sieci


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *