Przez 12 miesięcy działalności największego serwisu zakupów grupowych w Polsce, udało się sprzedać ponad 1,5 mln kuponów spośród 5 tys. ofert. Według danych Groupona, każdego dnia oszczędności sięgają 1,7 mln zł.
Polski Groupon wywodzi się z projektu CityDeal.pl - startupu, który już po miesiącu został przejęty przez globalnego giganta zakupów grupowych. CityDeal zwyciężył też w konkursie "10 najlepszych startupów 2010" redakcji MamBiznes.pl oraz Bankier.pl. Wspólnymi siłami Groupona i CityDeal został stworzony serwis zakupów grupowych największy pod względem liczby użytkowników i ilości wyświetlanych ofert w Polsce.
Najpopularniejszą ofertą w serwisie Groupon w ciągu ostatniego roku była możliwość wykonania 100 odbitek fotograficznych za cenę 24 zł zamiast 65 zł, którą kupiło ponad 13 tysięcy chętnych w całej Polsce. Jeśli oferta jest atrakcyjna, cena nie ma większego znaczenia, np. voucher za 999 zł o wartości 15600 zł na 6 sesji depilacji laserowej na 4 wybrane partie ciała sprzedał się w prawie 800 sztukach.
W CityDeal rozpoczynało pracę sześć osób, a teraz w polskim oddziale Groupona liczba pracowników zwiększyła się kilkudziesięciokrotnie. W większości są to przedstawiciele handlowi, pracujący na terenie całej Polski.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|