Witryn ogłoszeniowych zdecydowanie nie brakuje, jednak interesujący rynek zachęca do tworzenia kolejnych startupów z tej kategorii.
Zakupy grupowe czy wszelkiego rodzaju promocje są tym, co przyciąga wielu użytkowników do sklepów internetowych. Niedawno rozmawialiśmy z młodym przedsiębiorcą na temat zakupów grupowych, w sieci natomiast pojawiła się teraz witryna, której autorzy podkreślają, że to nie kolejna kopia Grupona.
Serwis Rabatus, o którym mowa, na pierwszy rzut oka może jednak przypominać wspomnianego lidera zakupów grupowych. Strona główna wypełniona jest bowiem usługami, a w oczy rzucają się okrągłe, dwucyfrowe promocje. Co zatem wyróżnia tę witryna?
W rozmowie z Dziennikiem Internautów Grzegorz Bogdański z Rabatusa podkreśla, że serwis ma być połączeniem trzech dobrze znanych modeli - kart rabatowych, zakupów grupowych oraz serwisów ogłoszeniowych.
Jak tłumaczy Bogdański: Serwis jest również atrakcyjniejszy od zakupów grupowych dla zwykłych klientów, gdyż nie płacą za kupon. Niewykorzystany traci ważność bez żadnych konsekwencji finansowych. Dzięki temu klienci mają też pewność, że zostaną należycie (tak samo jak klienci płacący 100%) obsłużeni, gdyż płacą dopiero po wykonaniu usługi.
Właściciele Rabatusa prowadzą obecnie rozmowy z inwestorami, jednak na razie nie zdradzają żadnych związanych z tym szczegółów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|