Nowe dane CIA pozwalają wprowadzić korekty dotyczące popularności przeglądarek i systemów operacyjnych.
Mozilla eksperymentuje ostatnio ze społecznościowymi dodatkami do swojej przeglądarki, jednak najnowsze badania stawiają w niezbyt korzystnym świetle statystyki jej popularności.
Lutowe dane Net Applications, które uwzględniają informacje demograficzne CIA, wskazują na niedoszacowanie popularności Internet Explorera i dość duże przeszacowanie w przypadku Firefoksa. Podczas gdy w styczniu udziały przeglądarki Microsoftu miały wynosić 56 proc., biorąc pod uwagę dane CIA, w lutym było to już 56,77 proc. Jednocześnie stosunkowo duży spadek odnotowuje Firefox, który w styczniu miał mieć 22,65 proc. rynku, natomiast w lutym już 21,74 proc.
W rankingu pozytywnie wyróżnia się przeglądarka Google Chrome, z której w niecałe trzy lata po starcie korzysta aż 10,93 proc. użytkowników sieci. Na światowym rynku słabo wypada Opera z udziałami na poziomie 2,15 proc., podczas gdy w Polsce posiada ją prawie co dziesiąty internauta.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|