Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wydaje się, że nowy iPad powinien trafić do sklepów w ciągu kilku najbliższych tygodni. Powodem tych spekulacji są obniżki cen urządzenia, a także puste magazyny niektórych sprzedawców.

O drugiej wersji iPada słychać już od kilku miesięcy. Do sieci wyciekły już nawet pierwsze jego zdjęcia. Apple, jak zwykle, plotek nie komentuje, podsycając tym samym atmosferę wyczekiwania. Zgodnie ze swoją praktyką firma nie poinformuje wcześniej o pracach nad produktem, zaprezentuje od razu gotowy model. Widać już jednak pierwsze sygnały świadczące o tym, że iPad 2 już się zbliża.

>> Czytaj więcej: Jaki będzie iPad 2? Zobacz otwory w obudowie i zgadnij (wideo)

Sonda
Posiadasz iPada?
  • tak
  • nie, ale zamierzam kupić
  • nie i nie zamierzam kupić
wyniki  komentarze

Jak informuje Apple Insider w Wielkiej Brytanii sieci T-Mobile oraz Orange obniżyły ceny podstawowej wersji tabletu Apple'a. Urządzenie z pamięcią 16 GB oraz Wi-Fi i 3G kupić można już od 99 funtów przy dwuletnim kontrakcie. Wcześniej iPad kosztował o 100 funtów więcej. W Polsce symbolicznych obniżek - rzędu kilkudziesięciu złotych - dokonał iSpot.

Inną przesłanką jest wyczerpywanie się zapasów tabletu u niektórych sprzedawców. Problemy z zakupem mogą mieć klienci sieci Carphone Warehouse, Ingram Micro, a także Future Shop - podaje z kolei 9to5 Mac. Świadczyć to może o wygaszaniu produkcji starszego modelu - kooperanci Apple'a wykorzystują swoje moce produkcyjne na potrzeby nowego tabletu.

Kiedy zatem możemy się spodziewać odświeżonego iPada? Niewykluczone, że już w marcu, choć bardziej prawdopodobny wydaje się kwiecień. Wtedy bowiem minie rok od amerykańskiej premiery tabletu. Apple ma w zwyczaju prezentować nowe modele po roku funkcjonowania poprzedniej wersji.

>> Czytaj także: Singapur: iPad zamiast podręczników


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *