Subskrypcja w przypadku gazet i magazynów zadziała jak prenumerata, co ma być przydatne szczególnie na tablecie firmy Apple. Wzorem dla wszystkich deweloperów ma być The Daily, które już korzysta z nowej funkcji.
Subskrypcje będą wykorzystywać ten sam system płatności, co zakupy przez In-App Purchases. Wydawca będzie mógł ustalić cenę, która nie będzie mogła być wyższa niż cena aplikacji, a jej cykliczność będzie wskazywać na tygodnik, dwutygodnik, miesięcznik, kwartalnik, półrocznik lub rocznik.
Steve Jobs, CEO Apple tłumaczy, swoją filozofię jako… prostą: Gdy Apple wprowadzi nowego abonenta (użytkownika subskrypcji) do aplikacji, zarabia 30% ze sprzedaży. Jeśli zaś klienta przyciągnie do siebie wydawca, zarobi całość ze sprzedaży subskrypcji.
Oferta subskrypcji dotyczy gazet oraz magazynów, a także filmów i muzyki. Przeznaczona jest na urządzenia Apple, takie jak iPad, iPhone oraz iPod Touch.
Wprowadzenie nowej funkcji związane jest z iOS 4.3, które jeszcze nie zostało nawet oficjalnie zapowiedziane, choć pojawiają się wersje dla deweloperów. Nieoficjalnie mówi się, że najbardziej prawdopodobna data wydania nowego oprogramowania to 28 lutego, kiedy The Daily przestanie bezpłatnie udostępniać swoją gazetę.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|