Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google testuje nowy pasek nawigacji

13-02-2011, 13:10

Facebook raczej nie ma się czego obawiać, choć Google nie przestaje próbować zwiększyć popularności oferowanych przez siebie narzędzi społecznościowych.

robot sprzątający

reklama


Google niedawno zapowiedziało, że pomoże organizować wesela, jednak wcale nie oznacza to, że gigant z Mountain View zamierza rezygnować ze swojej internetowej działalności.

>>Czytaj także: Facebook ulubioną przynętą cyberoszustów

Sonda
Google wreszcie stworzy realnego konkurenta dla Facebooka?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Tym razem w sieci pojawiły się kolejne wersje poziomego paska, który miałby integrować wszystkie usługi Google. Jak mówiło się już wiele miesięcy temu, takie rozwiązanie miałoby pomóc w stworzeniu "cyfrowej tożsamości" na wzór tej znanej z Facebooka. 

Na razie Google nie radzi sobie zbyt dobrze, jeśli chodzi o media społecznościowe, a bardzo obiecujący rynek reklamy, który rozwija obecnie Facebook, na razie dla Google jest wyłącznie w obszarze pochlebnych życzeń i planów.

Nowy pasek nawigacji
fot. GoogleOperatingSystem - Nowy pasek nawigacji
Jak przypuszcza serwis Google Operating System, bardzo prawdopodobne jest także, że opcjonalne do tej pory tworzenie konta w Google Profile może być w przyszłości obowiązkiem. Jeśli tak się stanie, raczej nie powinniśmy zbyt szybko ogłaszać rewolucji. Poprzednie serwisy, które miały skupiać społeczność, takie jak Google Wave czy zintegrowany z Gmailem Buzz, obecnie nie napawają optymizmem.

>>Czytaj także: Szef Nokii bije na alarm - gigant utkwił w kryzysie


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Google System