Jedna z najpopularniejszych platform informacyjnych w Stanach Zjednoczonych dołączy do zbiorów AOL.
reklama
Witryna utworzona w połowie 2005 roku przez dziennikarkę Ariannę Huffington i biznesmena Kennetha Lerera stała się w stosunkowo krótkim czasie popularnym źródłem informacji, chętnie odwiedzanym przez Amerykanów.
Obecnie możemy tam znaleźć komentarze czołowych polityków, w tym Baracka Obamy oraz Hillary Clinton, czy teksty znanych publicystów, takich jak Norman Mailer.
Według informacji New York Timesa Huffington Post zostanie wkrótce przejęty przez AOL, dla którego to ma być największa akwizycja od czasów oddzielenia się od Time Warnera w 2009 roku. Operacja ma opiewać na 315 milionów dolarów, z czego 300 milionów w gotówce, a reszta w akcjach.
Zakupy AOL mają pozwolić na wzbogacenie działów informacyjnych serwisu o unikalne treści. Nad wszystkimi treściami redakcyjnymi AOL będzie czuwała teraz Arianna Huffington. Jak sama wspomina, mówiąc o współpracy z amerykańskim gigantem internetowym: to naprawdę niesamowite, jak podobne były nasze wizje przyszłości.
New York Times szacuje, że połączenie AOL i Huffington Post może stworzyć medium odwiedzane przez ponad 100 milionów użytkowników miesięcznie w Stanach Zjednoczonych. Przedstawiciel AOL powiedział nieskromnie, że w tym przypadku "uważa, że będzie to sytuacja, gdzie 1 dodać 1 równa się 11".
Arianna Huffington, która wraz z biznesmenem Kennethem Lererem stworzyła serwis w 2005 roku, przyznała, że dopiero 2010 rok był pierwszym, który przyniósł zyski. Kierownictwo Huffington Post przewiduje, że w tym roku witryna wygeneruje 60 milionów dochodu (przy 31 milionach w ubiegłym).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|