Trzymiesięczna kampania w serwisach informacyjnych dotrze do większej liczby odbiorców. Internetowy spot obejrzały prawie 3 mln internautów.
reklama
Business Software Alliance rozpoczęło telewizyjną kampanię informacyjną mającą na celu zwrócenie uwagi na problem korzystania z nielegalnego oprogramowania przez pracodawców. Do marca będą emitowane spoty w TV Biznes, TVN24 i Polsat News.
Kampania telewizyjna jest nowym elementem działań antypirackich BSA w Polsce, gdzie według danych IDC ponad połowa oprogramowania (54%) jest nielegalnego pochodzenia. Tak wysoki poziom piractwa komputerowego w Polsce (średnia w Unii Europejskiej szacowana jest na poziomie 35%) wynika w dużej mierze z praktyki wielu polskich firm, które w ramach prowadzonej działalności gospodarczej korzystają z nielegalnych programów komputerowych.
Jesienią ub.r. BSA rozpoczęło kampanię przeciw piractwu z udziałem spotu informacyjnego. Według danych BSA spot dotarł do prawie 3 mln internautów. Kampania w serwisach informacyjnych ma znacząco podnieść te statystyki.
W Polsce w 2010 r. BSA otrzymało 402 zgłoszenia o przypadkach piractwa komputerowego — zawarto 146 ugód, a piractwo ujawnione przez BSA kosztowało polskich przedsiębiorców blisko milion złotych. Pomimo mniejszej liczby prawie 15% więcej niż w roku 2009 r.
Nielegalne oprogramowanie można zgłosić pod numerem: 801 480 000 (koszt połączenia według stawki operatora). Zgłoszenia o przypadkach piractwa komputerowego można dokonać również za pośrednictwem polskiego serwisu internetowego BSA: bsa.org/polska
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|