Klienci zakupów grupowych zaoszczędzili 101 mln zł w ubiegłym roku w serwisie Groupon.pl. Firma chce korzystać ze zdobytego już doświadczenia i podnieść poziom oferowanych usług w nowym roku.
Od startu w kwietniu 2010 roku zespół Groupona powiększył się z kilku do ponad stu pracowników, z obsługi jednego miasta – do 11 miast w całej Polsce. Pierwszą ofertę – odwiedziny w restauracji sushi – kupiło 367 osób. W tej chwili porównywalna oferta sprzedaje się w tysiącach.
Groupon może pochwalić się osiągnięciem miliona użytkowników już w pierwszej połowie czasu działalności w Polsce, choć może mieć przewagę wynikającą z doświadczenia na rynkach innych europejskich i amerykańskich krajów. Do chwili obecnej z serwisu skorzystały ponad 2 mln użytkowników. Amerykański odpowiednik szuka już kolejnych inwestorów, którzy poświęcą prawie 1 mld USD.
W ubiegłym roku prym wśród użytkowników wiodły kobiety. To one nadawały ton i kupowały to, co dla nich najatrakcyjniejsze – oferty usług kosmetycznych, tańsze nawet o 90 procent. Wśród ofert niepodzielnie królowały salony fryzjerskie, SPA i depilacja włosów, szczególnie laserowa. Popularnością cieszyła się też stomatologia estetyczna – zwłaszcza czyszczenie i wybielanie zębów. Rekordowy rabat w wysokości 14 tys. zł na ofertę zabiegów przyznał salon kosmetyczny.
Rekordowa sprzedaż 2010 z liczbą niemal 10 tysięcy zakupionych bonów należała do oferty foto książki z możliwością wywołania zdjęć i dostawy do domu. Bardzo popularne były również oferty teatrów. Oferta lotu ultralekkim samolotem nad Warszawą została wyprzedana do godz. 10 rano – w ciągu zaledwie kilku godzin tysiąc osób zdecydowało, że widok Pałacu Kultury z góry jest wart odrobiny ryzyka.
- Po niemal roku działania wiemy, na co stawiać – mówi Marcin Szałek, szef serwisu Groupon w Polsce. Najważniejsza jest jakość, czyli staranna selekcja naszych ofert oraz obsługi klienta. W 2011 będziemy wyciągać wnioski z tego, czego się w zeszłym roku nauczyliśmy od naszych użytkowników. Chcemy, żeby Groupon stał się synonimem firmy maksymalnie przyjaznej użytkownikom, gdzie wszystko jest załatwiane sprawnie i szybko, a jakość ofert jest najlepsza. I o jest nasz cel na 2011 rok – dodaje Szałek.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*