Przez ostatni rok serwis społecznościowy NK zmienił się - począwszy od nazwy i brandingu, przez gry online, a skończywszy na przeniesieniu portalu do telefonów komórkowych. Jakie zmiany czekają użytkowników w roku 2011?
Miniony rok był dla NK sprawdzianem przywiązania użytkowników. Najpierw - na początku stycznia - zmieniono hasło serwisu na "Miejsce spotkań". W tym samym czasie uruchomiono NKtalk, czyli komunikator mający przenieść konwersacje między znajomymi z poczty elektronicznej na stronę WWW.
W połowie roku dokończono to, co zaczęto tworzyć sześć miesięcy wcześniej. Zmieniono nazwę portalu z nasza-klasa.pl na krótszą – nk.pl. Jednocześnie zaktualizowano regulamin serwisu, co wywołało sporo kontrowersji. Według NK to właśnie ze względu na coraz bardziej konkurencyjny rynek serwisów społecznościowych regulamin musiał ulec zmianie.
Okres letni na NK to czas wprowadzania gier online, wśród których prym wiedzie Happy Harvest stworzona na wzór FarmVille z Facebooka. W sierpniu spółka Nasza Klasa przeszła restrukturyzację właścicielską. 70% udziałów Forticomu przejął cypryjski Excolimp - spółka prowadzona przez wcześniejszych współudziałowców Forticomu i jednocześnie twórców serwisów społecznościowych na Litwie i Łotwie.
Mobilna strona cieszy się coraz większym zainteresowaniem użytkowników. Dzień po Nowym Roku (2011 r.) odwiedzający wygenerowali ponad 4 mln odsłon z urządzeń mobilnych. W grudniu ubiegłego roku zanotowano 100 mln odwiedzin.
- W tym roku będziemy skupiać się przede wszystkim na rozbudowie nowych kanałów dostępu do NK, w najbliższym miesiącach udostępnimy wersję portalu dla osób korzystających z systemów mobilnych Android. Na drugi kwartał planujemy również uruchomienie aplikacji dla klasycznej wersji systemu Windows, co da użytkownikom możliwość pozostawania w kontakcie ze znajomymi przez cały czas, bez konieczności uruchamiania przeglądarki. Odświeżeniu ulegnie również strona główna portalu. Zamierzamy także wzbogacić portal o usługi związane z lokalizacją, zwłaszcza w wersjach mobilnych NK. W 2011 roku należy się też spodziewać rozbudowy portalu o treści wideo - zapowiada Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu ds. marketingu i PR.
Aktualnie NK testuje różne strony logowania, które zostaną poddane ocenie w badaniach użyteczności. Wprowadzona zmiana ma ułatwić korzystanie z portalu społecznościowego. W testach udział bierze 100 tys. losowo wybranych użytkowników. W ciągu kilku tygodni projekt powinien być już oficjalnie dostępny.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*