W Google najszybciej zyskują takie hasła, jak Justin Bieber i Lech Kaczyński. W skali światowej tracą m.in. „świńska grypa” i Michael Jackson – wynika z rankingu Zeitgeist 2010 prowadzonego przez Google.
reklama
Google przygotowuje zestawienie Zeitgeist (z jęz. niemieckiego: „zeit” - „czas” oraz „geist” - „duch”, czyli „duch czasu”), podsumowując miliony zapytań wpisywanych przez internautów w okno wyszukiwarki każdego dnia. Wraz z tegorocznym zestawieniem ukazał się także film pokazujący najważniejsze wyszukiwane wydarzenia br.
Podobnie jak w poprzedniej edycji, na czele zestawienia uplasowała się „nasza klasa”. Polacy polubili też gry online, co widać, zarówno patrząc na listę najpopularniejszych haseł („gry”), jak i na najszybciej zyskujące na popularności („farmerama”, „grepolis”). 2010 rok w wyszukiwarce jest jednak rokiem Justina Biebera, szesnastolatka z Montrealu. Jego nazwisko pojawiło się aż na trzech listach – najszybciej zyskujących na popularności haseł w Polsce i na świecie oraz na liście Ludzie.
Serial „Majka” zajął pierwsze miejsce w kategorii programów TV i jako jedyny z tej kategorii trafił na listę haseł najszybciej zyskujących na popularności. Butterbean, zawodnik sportów walki, podbił serca fanów sportu. Spośród haseł dotyczących nauki zainteresowanie wzbudziło zaćmienie księżyca, choć może jego popularność można tłumaczyć premierą filmu „Zaćmienie” z sagi „Zmierzch”.
Na świecie największym wzrostem popularności może się pochwalić hasło „chatroulette”, czyli serwis umożliwiający czat wideo z losowymi osobami. Równie dużym zainteresowaniem cieszył się też iPad, tablet firmy Apple.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|