Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

WP świętuje 15 lat istnienia

06-10-2010, 16:47

Wirtualna Polska obchodzi jubileusz 15 lat istnienia. Z tego względu wystartowała kampania reklamowa portalu z udziałem pracowników spółki i internautów. Na stronie głównej WP można już podziwiać świąteczne, stworzone (i wybrane) przez użytkowników logo, a w specjalnym serwisie 15lat.wp.pl – zobaczyć wideożyczenia urodzinowe Zarządu dla internautów.

robot sprzątający

reklama


Sonda
Czy WP powinno być dumne ze swojej historii?
  • Tak, a dlaczego nie?
  • Tak, dla mnie jest liderem
  • Nie, nie jest liderem
  • Nie mam zdania
wyniki  komentarze

WP swoje 15-lecie zaczęła celebrować już w lipcu. To wtedy wystartował specjalny, jubileuszowy serwis 15lat.wp.pl. Wraz z witryną ruszył skierowany do użytkowników konkurs na urodzinowe logo portalu. Internauci przygotowali 1100 projektów, sami też zadecydowali, który projekt jest najlepszy, a tym samym przez trzy miesiące świętowania (październik-grudzień) będzie prezentowany na stronie głównej portalu. Zwycięskie logo zdobyło ponad 12 tysięcy głosów i od 1 października jest wizytówką Wirtualnej Polski.

>> Czytaj też: Konkurs na nowe logo Ery rozstrzygnięty

Kampania na 15 lat WP
fot. - Kampania na 15 lat WP
Serwis został wzbogacony m.in. o wideożyczenia składane internautom przez Zarząd WP. Grzegorz Tomasiak, Prezes Zarządu Wirtualnej Polski, oraz Dominika Herburt-Heybowicz, Członek Zarządu Wirtualnej Polski, wspominają też historię portalu, najpiękniejsze i najtrudniejsze momenty, składają podziękowania pracownikom i użytkownikom. Materiał zobaczyć można pod adresem: pietnascielat.wp.pl, w nim także archiwalnie zdjęcia, np. stron głównych portalu.

Użytkownicy, a także pracownicy WP są bohaterami urodzinowej kampanii online. Na jej potrzeby stworzono kilkanaście kreacji, których bohaterowie hucznie obchodzą 15 urodziny portalu (stąd w kreacjach girlandy, kolorowe baloniki, bańki mydlane, urodzinowe świeczki itp.) Kampania displayowa, wykorzystująca kreacje double billboard i toplayer, obejmuje zasięgiem cały portal i potrwa do 31 października.

>> Czytaj też: Trzydzieści lat Pac-Mana! Zagraj w Google doodle

Pracownicy przygotowują też materiały do urodzinowego „blooga” Wirtualnej Polski. Można w nim będzie odnaleźć ciekawostki z życia firmy, informacje o pracownikach, zabawne zdjęcia, a także wspomnienia oraz fakty serwowane „od kuchni”.

Więcej na stronie: 15lat.wp.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *