ING Bank Śląski zmodernizował swoją informacyjną stronę internetową. Nowy serwis zyskał nowoczesny wygląd oraz intuicyjną i ergonomiczną nawigację. Gruntownie przebudowana została także warstwa informacyjna strony.
Celem modernizacji strony informacyjnej było stworzenie nowoczesnego, przyjaznego i przejrzystego serwisu zorientowanego na potrzeby użytkownika. Strona internetowa to nasza wizytówka i najczęściej pierwszy kontakt klienta z bankiem. Od startu poprzedniej wersji minęło kilka lat, dlatego postanowiliśmy zaktualizować nasz serwis zgodnie z najnowszymi trendami, w oparciu o współczesne technologie - mówi Piotr Kochanowski, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej ING Banku Śląskiego.
- Uatrakcyjnienie warstwy wizualnej było tylko częścią naszego zadania. Zależało nam przede wszystkim, aby sposób prezentacji treści był prosty i zrozumiały dla użytkownika. Na podstawie szczegółowych badań zachowań internautów na naszym poprzednim serwisie uprościliśmy ścieżki dotarcia do poszczególnych treści. Dzięki temu nowa strona jest bardziej przyjazna i intuicyjna, a użytkownicy szybciej dotrą do informacji, których szukają - dodaje Piotr Kochanowski.
Całkowicie przebudowane zostały części serwisu prezentujące ofertę dla klientów indywidualnych oraz klientów biznesowych. W następnych miesiącach zostaną zmodernizowane kolejne elementy strony m.in. kalkulatory i narzędzia finansowe, a także system notowań (kursy walut, notowania funduszy).
ING Bank Śląski nie zaprojektował jednak strony tak, aby była w stu procentach dostępna dla osób niepełnosprawnych. Strona została zaprojektowana tak, aby w możliwie maksymalny stopniu spełniać przyjęte standardy (określone przez Konsorcjum W3C). Zleciliśmy także trzy testy użyteczności zewnętrznym firmom – tłumaczy Miłosz Gromski z ING Banku Śląskiego. Przy projektowaniu naszych stron internetowych zwracamy szczególną uwagę, aby były one możliwie zgodne z przyjętymi standardami. Takie podejście zapewnia szeroką dostępność naszego serwisu, także dla osób niepełnosprawnych. Większość urządzeń i aplikacji pomagających korzystać ze stron internetowych osobom niedowidzącym jest przygotowana tak, aby poprawnie odczytywać strony zgodne z tymi standardami – dodaje.
Równolegle działa wersja serwisu dla klientów indywidualnych, przystosowana do przeglądarek telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych. Strona jest dostępna pod adresem www.lajt.ingbank.pl i stawia minimalne wymagania odnośnie grafiki oraz elementów formatowania. Serwis pozwala m.in. znaleźć najbliższy oddział lub bankomat, sprawdzić aktualny kurs walut czy zapoznać się z aktualną ofertą banku, a także skorzystać z wersji mobilnej systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*