Potencjalne straty dla brytyjskich firm, których pracownicy korzystają z internetowych portali społecznościowych w godzinach pracy, sięgają rocznie 14 mld funtów - ocenia portal ogłoszeń o pracę MyJobGroup.co.uk.
reklama
Jak poinfomrowała w czwartek agencja Reutera, portal przeprowadził sondaż wśród tysiąca pracowników w Wielkiej Brytanii. Prawie sześć procent - czyli 2 mln z 34 mln pracujących Brytyjczyków - spędza w pracy ponad godzinę na Facebooku, Twitterze i innych portalach. To prawie jedna ósma dnia roboczego. Wielka Brytania może tracić na tym nawet 14 mld funtów rocznie.
- Wyniki jasno pokazują, że pracownicy w Wielkiej Brytanii spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych w sieci. Jeśli pozostaje to bez kontroli, może mieć negatywne konsekwencje dla wydajności wielu firm w kraju - ocenia Lee Fayer z MyJobGroup.
Więcej w Dziennik.pl w artykule pt. Firmy tracą miliardy przez portale społecznościowe
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*