Uruchomiony w połowie czerwca serwis zubibu.com udostępnił właśnie rejestrację dla e-handlowców zainteresowanych sprzedażą poprzez urządzenia mobilne. Od dzisiaj każdy sklep internetowy, który założy konto w zubibu, może wypróbować możliwości, jakie daje to narzędzie bez jakichkolwiek kosztów - w ramach trzydziestodniowego okresu próbnego, poinformowali przedstawiciele serwisu.
reklama
Handel internetowy przeżywa w ostatnich latach okres bardzo szybkiego rozwoju. W krajach rozwiniętych stanowi już poważną alternatywę dla sprzedaży tradycyjnej. Ten szybki wzrost idzie w parze z poszukiwaniami efektywnych metod dotarcia do klientów.
Prognozy rozwoju rynku e-commerce, np. prezentowane przez ekspertów Morgan Stanley, wskazują na to, że handel mobilny może osiągnąć w najbliższych latach jeszcze wyższy poziom niż e-commerce.
Nadchodzącą falę mobilnych klientów już widać w sklepach internetowych, gdzie coraz więcej odwiedzających wchodzi, korzystając z urządzeń takich, jak iPhone, iPad czy telefony z systemem Android. Większość istniejących sklepów internetowych nie jest dostosowana do obsługi takich klientów.
Polski startup - zubibu.com - chce ułatwić internetowym handlowcom sprzedaż klientom, którzy przeglądają sklepy online za pomocą urządzeń mobilnych. Jak zapewniają twórcy rozwiązania, serwis ten pozwala w ciągu kilku minut zintegrować konto ze sklepem i uruchomić sprzedaż mobilną. Po założeniu konta na zubibu.com następuje import produktów i ich zdjęć ze sklepu internetowego, a po umieszczeniu kawałka kodu w sklepie mobilni goście widzą specjalnie dla nich przystosowany sklep mobilny.
- Jedną z podstawowych zalet zubibu jest to, że sklepy działają jako aplikacje webowe, a nie natywne, w związku z czym są kompatybilne z wszystkimi wersjami iOS. Wielozadaniowość jako taka jest dostępna jedynie dla aplikacji natywnych, zubibu działa wewnątrz przeglądarki internetowej - tłumaczy Robert Janeczek z zubibu.
Jednym z elementów zubibu, zoptymalizowanych pod kątem użytkowników nowoczesnych urządzeń mobilnych, jest zapisywanie danych adresowych klienta bezpośrednio w telefonie. Podczas ponownych zakupów formularz adresowy w koszyku jest wypełniony domyślnie podpowiedzią adresu z poprzedniej wizyty, co pozwala zaoszczędzić czas.
Zubibu.com oferuje swoje mobilne sklepy w ramach miesięcznego abonamentu dla 1 tys. produktów w cenie 30 zł, dla 10 tys. produktów - 45 zł i dla 50 tys. produktów - 90 zł. Zainteresowani handlowcy mogą bezpłatnie wypróbować narzędzie - serwis udostępnia darmową wersję 30-dniową mobilnego sklepu. Możliwości mobilnych sklepów mają być stale rozwijane, a zespół serwisu już pracuje nad przygotowaniem wersji międzynarodowej swojego rozwiązania.
Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.zubibu.com
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*