Nowy serwis SmakPracy.pl chce przyciągnąć klientów innowacyjnym sposobem – mapami Google’a. Dodatkowo użytkownicy będą sobie pomagać, udzielając rad na swoich własnych blogach. Aktualnie serwis jest darmowy. W przyszłości ma skupiać ogłoszenia z całej Polski.
reklama
Witryny publikujące ogłoszenia o pracę prześcigają się w zdobywaniu klientów. Jak tłumaczy Kamil Nowak z serwisu SmakPracy.pl, mapa Google’a, na której pojawiają się ogłoszenia, jest pomysłem zaciągniętym z Kanady.
- Zamiarem jest postawienie takiej wyszukiwarki, która da użytkownikowi odpowiedź na 100% pytań związanych z pracą, rynkiem pracy oraz pokrewnymi dziedzinami, jak psychologia przy rozmowie z pracodawcą oraz wiele innych – tłumaczy Kamil Nowak, właściciel SmakPracy.pl
Przy wzroście zainteresowania serwis planuje wprowadzić płatne ogłoszenia (wstępnie około 150-250 zł netto za ogłoszenie), dodatkowym źródłem dochodów będzie reklama w różnych sekcjach serwisu. Po rozbudowie bazy telefonów będą wysyłane oferty reklamowe (1-2 na miesiąc) oraz podpiszemy umowy na płatne kampanie reklamowe przez telefon (wysyłany SMS) z ofertą np. na wymianę opon przed sezonem - dodaje Nowak.
Każdego dnia serwis wzbogaca się o około 500-1000 ogłoszeń, które pojawiają się na mapie. Serwis dostępny pod adresem: www.smakpracy.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*