iPad, podobnie jak poprzednie gadżety firmy Apple, stał się obiektem pożądania milionów osób na całym świecie. Zaledwie 80 dni trzeba było, by nabywców znalazły już 3 miliony tabletów.
Amerykańska firma ogłosiła właśnie, że sprzedała już trzy miliony iPadów. Potrzebowała na to zaledwie 80 dni, czyli mniej niż trzech miesięcy. Tablet od Apple dostępny jest w sprzedaży od 3 kwietnia br. w Stanach Zjednoczonych, a od końca maja także w 10 innych, głównie europejskich, krajach. Na dniach ma pojawić się w kolejnych 9 państwach. Ponieważ brak jest sygnałów o słabnącym popycie w USA, można spodziewać się, że na kolejny milion będziemy musieli czekać krócej.
Przy założeniu, że średnia cena urządzenia to 665 dolarów (najtańszy model kosztuje 499 dolarów, natomiast najdroższy 829), można oszacować, że Apple osiągnęła przychody ze sprzedaży tabletu na poziomie blisko 2 miliardów dolarów. Pełniejsze dane na ten temat poznamy zapewne dopiero po ogłoszeniu kwartalnych wyników finansowych.
Pytani przez CNET News analitycy podnoszą swoje prognozy dotyczące sprzedaży iPada do 2012 roku. Początkowo mówiono o sprzedaży na poziomie 6,2 mln w roku 2010, 8,2 mln w roku 2011 oraz 14,4 mln w roku 2012. Teraz prognozy te wynoszą odpowiednio 7,5, 9 oraz 16,5 mln urządzeń.
Steve Jobs powiedział, że iPad staje się częścią codziennego życia jego użytkowników. Obecnie zakupić oni mogą około 11 tysięcy aplikacji stworzonych specjalnie z myślą o tablecie, a także wybierać spośród 225 tysięcy aplikacji napisanych wcześniej dla iPoda oraz iPhone'a, z których większość powinna bez problemów działać na tablecie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|