NetSprint.pl jako pierwsza polska firma monitorująca media dołączyła do Międzynarodowego Stowarzyszenia Pomiaru i Oceny Komunikacji (AMEC). Stowarzyszenie organizuje także szkolenia, przeprowadza badania dotyczące efektywności komunikacji oraz przyznaje nagrody dla organizacji i osób, które mierzą efekty swoich działań public relations.
reklama
Międzynarodowe Stowarzyszenie Pomiaru i Oceny Komunikacji (The International Association for Measurement and Evaluation of Communication, AMEC), zrzesza firmy świadczące usługi związane z analizą treści przekazów medialnych i badaniami działań komunikacyjnych. Obecnie należą do niego podmioty z 32 krajów.
Firmy należące do AMEC są zobowiązane przestrzegać Kodeksu Zapewnienia Jakości AMEC i dostarczać profesjonalnego, niezależnego i bezstronnego planowania, ewaluacji i badania działań komunikacyjnych.
We współpracy z amerykańskim Instytutem Public Relations (Institute for Public Relations) AMEC organizuje swoje roczne europejskie konferencje (European Measurement Summit), w których udział biorą przedstawiciele firm monitorujących media, dużych firm wdrażających złożone programy pomiaru efektywności komunikacji biznesowej oraz przedstawiciele świata naukowego. Najbliższa konferencja odbędzie się w czerwcu 2010 r. w Barcelonie.
Najnowszą inicjatywą AMEC jest powołanie w Stanach Zjednoczonych grupy inicjatywnej ds. badań agencyjnych. Jest to pierwszy międzynarodowy komitet organizacji, którego zadaniem jest zaangażowanie zawodowych badaczy – liderów opinii – w działania związane z ewaluacją skuteczności komunikacji. Dzięki tej współpracy AMEC zamierza rozwijać branżę mierzenia efektywności działań PR i zbudować świadomość konieczności badania działań komunikacyjnych.
- Dzięki członkostwu w AMEC uzyskujemy dostęp do najnowszej wiedzy na temat pomiaru i oceny efektywności działań komunikacyjnych, a także do najlepszych praktyk stosowanych na najbardziej rozwiniętych pod tym względem rynkach. Pozwoli to zaoferować naszym klientom usługi na najwyższym światowym poziomie. Kolejną korzyścią jest możliwość wymiany doświadczeń z osobami specjalizującymi się w pomiarze efektów komunikacji z całego świata. Członkostwo w AMEC jest zgodne z naszym dotychczasowym zaangażowaniem w promowanie standardów mierzenia i oceny działań komunikacyjnych na polskim rynku i innych rynkach, na których obecnie działamy - mówi Anna Miotk, dyrektor rozwoju biznesu w NetSprint.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*