Wnioski o dofinansowanie do usług elektronicznych będzie można składać drogą elektroniczną – informuje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Ta nowość zostanie wprowadzona od najbliższej rundy aplikacyjnej konkursu na e-usługi. Podpis kwalifikowany nie będzie konieczny.
Pierwsza w tym roku runda aplikacyjna zostanie ogłoszona pod koniec marca z terminem przyjmowania wniosków od II połowy kwietnia.
Przedsiębiorcy będą mogli składać wnioski na dwa sposoby: w wersji elektronicznej opatrzonej tzw. podpisem kwalifikowanym oraz w wersji elektronicznej z uzupełnieniem w postaci wydrukowanej i podpisanej wersji papierowej. W każdym przypadku za datę złożenia wniosku będzie uznana data zatwierdzenia elektronicznej wersji wniosku w Generatorze, tj. elektronicznej aplikacji do wypełniania wniosków.
Taka zmiana wychodzi naprzeciw postulatom przedsiębiorców oraz dużemu zainteresowaniu wszystkich potencjalnych beneficjentów dotacji na e-usługi. W ubiegłym roku Dziennik Internautów wspominał o kolejkach po dotacje na e-biznes. Niektórzy przedsiębiorcy spędzili na czekaniu kilka dni. Tylko w warszawskiej siedzibie RIF (i przed nią) czekało blisko 150 osób.
Przy okazji PARP przypomniała, że w tegorocznym konkursie będą obowiązywały nowe kryteria oceny projektów. Zmiany te mają służyć temu, aby pieniądze trafiały do projektów najlepiej rokujących na przyszłość, a nie tylko takich, których twórcy poprawnie wypełnili wniosek o dofinansowanie. Ze szczegółami dotyczącymi zmian kryteriów oceny w ramach działania 8.1 można się zapoznać na stronach PARP.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|