Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Podczas gdy zachodnie firmy coraz bardziej skupiają się na promowaniu e-booków i rozwiązań umożliwiających wygodne ich przeglądanie, polskie Wydawnictwo W.A.B. wkroczyło do serwisów społecznościowych, nakłaniając użytkowników do zapoznania się z książkami wydanymi w tradycyjnej formie. Akcją zostały objęte Facebook i Blip.

 

Sherlock Holmes - biografia nieautoryzowana
fot. WAB - Sherlock Holmes - biografia nieautoryzowana
Niestandardowa kampania dotyczy dwóch książek: „Sherlock Holmes - biografia nieautoryzowana” Nicka Rennisona oraz „Człowiek, który gapił się na kozy” Jona Ronsona. Kto to Sherlock Holmes nikomu zapewne nie trzeba tłumaczyć, tym bardziej że w ubiegłym miesiącu odbyła się premiera nowej ekranizacji przygód tego sławnego detektywa. Na Facebooku funkcjonuje już strona facebook.com/biografiasherlocka, podobne działania prowadzone są też na Blipie (sherlockholmes.blip.pl).

Człowiek, który gapił się na kozy
fot. WAB - Człowiek, który gapił się na kozy
Na podstawie reportażu „Człowiek, który gapił się na kozy” także nakręcono film (polskiej premiery należy oczekiwać w połowie kwietnia). Jest to sensacyjny dokument o projektach amerykańskiej armii związanych z działaniami parapsychicznymi, takimi jak zabijanie przeciwników wzrokiem, przechodzenie przez ściany czy telepatyczne mącenie myśli. Fragmenty książki można przeczytać na stronie facebook.com/czlowiek, na Blipie ruszył natomiast profil jonronson.blip.pl.

Czy opisane działania odniosą skutek i przyczynią się do większej sprzedaży tradycyjnie wydanych książek? Zobaczymy. Warto zauważyć, że w podobny sposób - z wykorzystaniem Facebooka i Twittera - promowano już filmową adaptację „Balladyny” Juliusza Słowackiego.

>> Czytaj więcej o serwisach społecznościowych w DI


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: WAB