Podczas gdy zachodnie firmy coraz bardziej skupiają się na promowaniu e-booków i rozwiązań umożliwiających wygodne ich przeglądanie, polskie Wydawnictwo W.A.B. wkroczyło do serwisów społecznościowych, nakłaniając użytkowników do zapoznania się z książkami wydanymi w tradycyjnej formie. Akcją zostały objęte Facebook i Blip.
reklama
Czy opisane działania odniosą skutek i przyczynią się do większej sprzedaży tradycyjnie wydanych książek? Zobaczymy. Warto zauważyć, że w podobny sposób - z wykorzystaniem Facebooka i Twittera - promowano już filmową adaptację „Balladyny” Juliusza Słowackiego.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*