Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

"Telewizyjna” domena pocztowa od Wirtualnej Polski

25-11-2009, 15:38

Internauci korzystający z poczty Wirtualnej Polski mają od dziś szansę na rezerwację atrakcyjnych loginów do aliasu w domenie wp.tv. Portal chce w przyszłości wykorzystać te rejestracje do kierowania do użytkowników treści wideo serwisów telewizyjnych wp.tv odpowiadających ich gustom.

Wirtualna Polska oraz telewizja internetowa wp.tv wspólnie udostępniły usługę umożliwiającą tworzenie aliasów w domenie wp.tv do kont pocztowych WP.

- Przed użytkownikami stanęła szansa rezerwacji rzadkich bądź bardzo popularnych loginów, jak np. mistrzu@, jkowalski@, kasia@ w atrakcyjnej domenie .tv. Większość tego typu loginów od lat jest nieosiągalna w ramach naszej tradycyjnej domeny pocztowej wp.pl - mówi Andrzej Butkiewicz, kierownik zespołu funkcjonowania Poczty WP.

Aby założyć alias login@wp.tv, należy być zarejestrowanym użytkownikiem poczty Wirtualnej Polski i zalogować się na swoje konto. Z poziomu adresu poczta.wp.tv lub ustawień poczty WP, w ramach jednego konta, można w tej chwili bezpłatnie zastrzec 2 aliasy w domenie wp.tv.

>> Czytaj także: E-mail.pl zbiera dane internautów, ale dla kogo?

- Od pewnego czasu pracujemy nad mechanizmem personalizacji naszych serwisów wideo. Umożliwi on, po zalogowaniu się do platformy telewizji internetowej, targetowanie kontentu wideo pod kątem indywidualnych preferencji użytkownika. Co za tym idzie, internauci zobaczą audycje dopasowane do ich gustów – wyjaśnia Łukasz Skalik z WP, kierownik obszaru serwisów telewizyjnych.

Poczta w domenie wp.tv jest pierwszym etapem wdrażania tej funkcjonalności i docelowo będzie pełniła funkcje loginu platformy WP.tv - dodaje Skalik. W przyszłości dla internautów korzystających z „telewizyjnych” skrzynek pocztowych przewidziane są dodatkowe funkcjonalności, w tym możliwość aktywnego wpływania na zawartość programową platformy wp.tv, udział w konkursach, darmowy dostęp do płatnego kontentu oraz zaawansowane funkcje newslettera.

>> Czytaj także: Użytkownicy P2M (Peer2Mail) na celowniku policji

Poczta WP jest obecnie liderem polskiego rynku usług e-mail - we wrześniu br. jej strony odwiedziło blisko 5 milionów internautów w Polsce (wg badania Megapanel). Na drugim miejscu znalazła się poczta Onetu (3,8 mln realnych użytkowników), a na trzecim Google Gmail z 2,6 mln RU. Czwarte miejsce z 2,5 mln RU piastuje poczta o2.pl, a piąte - poczta portalu Interia (2,2 mln RU).

W przypadku telewizji internetowych serwisy TV Wirtualnej Polski także znajdują się na pierwszej pozycji - we wrześniu odwiedziło je 2,5 mln użytkowników. Druga pozycja przypadła Onet.tv z 2 mln RU, a trzecia aplikacji Ipla z 746 tys. użytkowników.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *