Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wczoraj, w niedzielę 14 czerwca 2009 r. w godzinach porannych przestała działać duża część nawigacji firmy Lark. Z danych zebranych przez Dziennik Internautów wynika, że sytuacja dotyczy 4 popularnych modeli nawigacji, a problem prawdopodobnie zostanie rozwiązany 20 czerwca.

O problemie poinformował redakcję DI jeden z Czytelników na co dzień będący użytkownikiem forum My-Navia, na którym obecnie toczy się dyskusja odnośnie problemów z nawigacjami firmy Lark.

Nawigacja Lark 35.6
fot. Krzysztof Łopata - Nawigacja Lark 35.6
Według danych zdobytych przez Dziennik Internautów urządzenia odmówiły posłuszeństwa w niedzielę z samego rana. Awaria dotyczy modeli Lark 35.0, 35.4, 35.6 oraz 43.0. Oznacza to, że osoby posiadające te urządzenia nie mogą korzystać z nawigacji.

Warto zaznaczyć, że wśród "pechowych" modeli znalazły się nawigacje sprzedawane przez Telekomunikację Polską z usługą Neostrada oraz w ramach wspólnej akcji Gazety Wyborczej i hipermarketu Carrefour.

Sytuacja, według informacji udzielanych przez przedstawicieli firmy, ma związek z "konserwacją satelit" i potrwa do 20 czerwca 2009 r. Tłumaczenie wydaje się dość dziwne, ponieważ awaria nie dotknęła urządzeń innych firm, a jedynie 4 modeli firmy Lark. Obecnie niestety ciężko jest skontaktować się z przedstawicielami firmy, dlatego chwilowo musimy przyjąć to tłumaczenie za satysfakcjonujące.

W tej chwili firma Lark przygotowuje oświadczenie dotyczące opisywanej sprawy, prawdopodobnie będziemy mogli zapoznać się z nim jeszcze dziś. Sprawa jest rozwojowa, dlatego Dziennik Internautów będzie na bieżąco informował o wszelkich zmianach.

Aktualizacja

Firma Lark już zidentyfikowała problem - użytkownicy nawigacji powinni dokonać aktualizacji oprogramowania.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl

Wszystkie Listy czytelników kierowane do DI są czytane przez redaktorów. Niektóre pytania / prośby do redakcji mogą dotyczyć szerszego grona internautów, wymagać wypowiedzi ekspertów lub zainteresowanych stron, wówczas traktowane są jako tematy interwencyjne. Wszelkie sprawy, którymi Waszym zdaniem powinniśmy się zająć prosimy kierować na adres: interwencje@di.com.pl