Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zmianom prawie zawsze towarzyszą negatywne reakcje. Facebook powinien jednak dokładnie przyjrzeć się opiniom swoich użytkowników, gdyż zdecydowana większość z nich nie jest zadowolona z nowości.

robot sprzątający

reklama


Facebook, mający około 175 milionów użytkowników, przeszedł niedawno graficzną metamorfozę. Bardziej upodobnił się do jednego ze swoich konkurentów - Twittera. Nie wszystkim jednak ta zmiana przypadła do gustu. Na stronie serwisu przeprowadzona została ankieta odnośnie nowego wyglądu. Wypowiedziało się około miliona osób, z czego około 94 procent opowiedziało się przeciwko - podaje BBC News.

Użytkownicy są niezadowoleni z faktu, że nie dano im możliwości wyboru - czy chcą nowy wygląd, czy też wolą pozostać przy dotychczasowym. Zwracają także uwagę, że nie chcą serwisu, który przypomina Twittera, gdyż nie po to zapisywali się do Facebooka. Są jednak tacy, którzy podkreślają, że powodem negatywnych reakcji nie jest nowy wygląd Facebooka, ale zmiana sama w sobie. Trudno przestawić się na coś nowego, gdy obecna wersja działa dobrze i jesteśmy z niej zadowoleni.

Mark Zuckerberg, twórca serwisu, broni zmian, mówiąc, że nie zachodzą one często. Docenia on także dialog, jaki wywiązał się z użytkownikami, których opinie brane są pod uwagę podczas prac nad nowymi możliwościami serwisu. Zwrócił także uwagę, że najbardziej irytująca funkcja nowego Facebooka - ciągłe informowanie o wszelkich zmianach na kontach znajomych - może być w każdej chwili wyłączona.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: BBC



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag serwisy społecznościowetag Facebook