Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Na swoje piąte urodziny serwis aukcyjny Swistak.pl zapowiada wprowadzenie znaczących zmian nie tylko od strony wizualnej, ale przede wszystkim dotyczących funkcjonalności i nowego modelu przeprowadzania transakcji.

Zmiany oraz ambitne plany zwiększenia liczby użytkowników Rafał Agnieszczak, szef serwisu Swistak.pl, zapowiadał już w lutym br., wkrótce po tym, jak eBay.pl wprowadził opłaty. Po kilku miesiącach, 6 października wysłany został pierwszy sygnał dotyczący zmian - Swistak.pl całkowicie zrezygnował z licytacji jako formy transakcji - poinformowali przedstawiciele serwisu na firmowym blogu. Sprzedawców zachęcono do zmiany istniejących i wystawiania nowych aukcji w modelu "Kup teraz".

Nowa forma przeprowadzania transakcji ma sprawić, że dokona się ewolucja obecnej formy Świstaka - zapowiadają przedstawiciele Świstaka, którzy chcą prawie do ostatniej chwili utrzymać w tajemnicy nowe zasady uczestniczenia w aukcjach. Funkcja licytacji zostanie zastąpiona zupełnie nową formą transakcji, która jak sądzimy okaże się zdecydowanie wygodniejsza - zarówno dla kupujących, jak i sprzedających - wyjaśniają enigmatycznie na blogu.

Krzysztof Szarski, Marketing&PR Manager Swistak.pl dodaje, że będzie ona posiadać zalety stosowanych dotychczas mechanizmów licytacji, a jednocześnie zostanie ściślej związana z opcją natychmiastowego zakupu towaru. W obecnej chwili kończą się testy użyteczności (usability) nowej odsłony serwisu. Tajemnicza forma transakcji ma ujrzeć światło dzienne 24 października br. wraz ze startem całkowicie odnowionego Świstaka. Kilka dni wcześniej dostęp do nowej wersji witryny ma dostać wybrana grupa użytkowników oraz dziennikarzy.

Poza wprowadzeniem nowego modelu transakcji zmiany w Świstaku dotyczyć będą części technologicznej, tj. przebudowy istniejących funkcjonalności i dodania nowych funkcji. Przy okazji serwis otrzyma również nową oprawę graficzną i udoskonaloną nawigację. Bez zmian pozostanie natomiast bezpłatny charakter serwisu - zapewniają przedstawiciele Świstaka.
 
Swistak.pl to drugi, po Allegro, pod względem liczby aukcji serwis w Polsce. Obecnie trwa w nim ponad 300 tysięcy aukcji (o 50% więcej niż w na początku br.), a liczba odwiedzających serwis przekroczyła już 1,3 mln miesięcznie (absolute unique users - wg badania Google Analytics, wrzesień 2008). Lider rynku Allegro.pl ma ponad 5 mln trwających aukcji i około 92% udziału w rynku.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *