Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Netia próbuje obniżką cen zachęcić do korzystania z jej usług bezprzewodowego dostępu do internetu w technologii WiMAX. Spółka promuje jednak tylko usługi wiązane, wprowadzając dodatkową comiesięczną opłatę dla użytkowników korzystających wyłącznie oferty dostępu do internetu. Powód - podwyższyły się koszty utrzymania sieci bezprzewodowej.

robot sprzątający

reklama


Jak poinformowano dziś w komunikacie prasowym Netii, osoby zainteresowane bezprzewodowym dostępem do internetu w technologii WiMAX mają szansę skorzystać z nowej promocji. Dostawca internetu ujednolicił w kwietniu br. ceny usług głosowych oraz internetowych świadczonych bezprzewodowo w stosunku do pakietów dostępnych w technologii przewodowej.

Ponadto firma zmniejszyła opłaty aktywacyjne za przyłączenie do sieci WiMAX oraz rozszerzyła zakres usługi. Klienci WiMAX w Netii mogą teraz wybierać z trzech wariantów szybkości internetu: 512 Kbit/s, 1Mbit/s oraz 2Mbit/s (poprzednio tylko 2Mbit/s).

Firma zniosła także dotychczasowy limit abonamentowy wynoszący 100 PLN.

Na tym jednak kończą się dobre wieści. Pod koniec komunikatu prasowego firma informuje o  wprowadzeniu dodatkowej comiesięcznej opłaty za utrzymanie łącza dla użytkowników Internetu Netii. Opłata ta ma zrekompensować podwyższone koszty utrzymania sieci WiMAX - wyjaśniają przedstawiciele operatora.

Z dodatkowej opłaty zwolnieni będą tylko ci klienci, którzy dokupią usługi głosowe bądź skorzystają z pakietu na głos i internet.

W obecnej chwili Netia posiada ponad 78 lokalizacji stacji bazowych WiMAX w całym kraju. Z bezprzewodowych usług tego dostawcy korzysta około 11 tys. klientów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Netia