Darmowy ebook o użyteczności stron WWW do pobrania
Tomek Karwatka opublikował drugie wydanie ebooka o efektywności stron WWW - Kurs Usability 2.
reklama
Publikacja adresowana jest do osób związanych z marketingiem, reklamą i PR - do wszystkich, którzy wykorzystują internet do komunikacji ze swymi klientami, dziennikarzami i otoczeniem biznesowym.
Nową wersję kursu uzupełniono o kilkadziesiąt nowych przykładów i kilkanaście nowych rozdziałów. W ponad stu stronicowym opracowaniu opisano między innymi: jak zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych, jak dbać o skuteczną komunikację z użytkownikiem, jak projektować i badać użyteczność stron WWW.
- Wcześniejsze wersje Kursu zyskały pochlebne opinie czytelników. Z moich stron pobrano dokument kilkanaście tysięcy razy. Trafił też na portale, płyty CD dołączane do pism oraz na konferencje. To zachęciło mnie do rozwoju publikacji. - mówi Tomek Karwatka, autor kursu.
Kurs pobrać można za darmo ze strony:
www.webusability.pl/kurs-usability/