Ponad 70% użytkowników opuszcza sklepy i serwisy internetowe, jeśli nie może szybko i intuicyjnie dotrzeć do interesujących ich treści lub produktów. W odpowiedzi na potrzeby rynku e-commerce Netsprint przygotował profesjonalną wyszukiwarkę, która poprawia konwersję i wzmacnia lojalność klientów.
Wyszukiwarka Netsprint Search, udostępniana w formie usługi (SaaS), powstała z myślą o potrzebach serwisów i sklepów internetowych. Usługa jest prosta i szybka w instalacji, a jednocześnie rozliczana w formie abonamentu. Dodatkowo, każdy właściciel serwisu ma możliwość wypróbowania nowej wersji Netsprint Search za darmo przez pierwszych 30 dni.
Nowa wersja wyszukiwarki Netsprint Search powstała w oparciu o 10-letnie doświadczenia Netsprint zdobyte we współpracy z dużymi sklepami internetowymi, firmami i wydawcami, takimi jak: Agito, Allegro, Berlingske Media, Infor, Matras, Orange, Play, Polskie Radio, Rzeczpospolita, TUI, TVP. System umożliwia intuicyjne dotarcie do produktów i informacji - tym samym poprawia doświadczenia użytkowników, co z kolei przekłada się na ich wyższą lojalność i chęć do robienia zakupów. Klienci otrzymują profesjonalną wyszukiwarkę na przystępnych warunkach.
Właściciele sklepów internetowych często przyznają, że ich wyszukiwarki działają niedokładnie lub słabo promują produkty, których sprzedaż jest kluczowa z punktu widzenia firmy. Jednocześnie z naszych analiz przedwdrożeniowych wynika, że 72% użytkowników porzuca serwis, jeśli nie dotrze szybko do poszukiwanych informacji lub produktów. Dlatego też zdecydowaliśmy się na wprowadzenie w Netsprint Search modułów, które wcześniej oferowały jedynie drogie systemy klasy Information Access Platform i tym samym tylko duzi gracze mogli z nich korzystać - komentuje Iwona Kaźmierczak, Business Development Director w Netsprint.
Netsprint Search może być zastosowany w każdym rodzaju serwisu internetowego, wyszukując produkty w sklepie internetowym, artykuły w serwisie informacyjnym, pliki na stronie z plikami do pobrania czy też dokumenty w intranecie urzędów i instytucji. System jest udostępniany w formie usługi (Software as a Service), gdzie dane do przeszukiwania pobierane są bezpośrednio z serwisu www, a wyniki wyszukiwania prezentowane są jako gotowa strona html. Obniża to do minimum zaangażowanie klienta w proces zamiany obecnej lub wdrożenia nowej wyszukiwarki w jego serwisie.
Już podstawowa wersja usługi Netsprint Search umożliwia użytkownikowi szybkie dotarcie do poszukiwanego produktu lub treści i jednocześnie wspiera cele promocyjne serwisów e-commerce oraz wydawców. Oto jej możliwości:
Netsprint Search to już trzecia uruchomiona w tym półroczu usługa firmy Netsprint skierowana do segmentu e-commerce. Jeszcze w październiku spółka wprowadziła Adkontekst eCommerce - retargeting spersonalizowany oparty o dynamiczne reklamy produktów ze sklepów internetowych rozliczany w modelu za kliknięcie. Wcześniej Netsprint wypuścił na rynek Adkontekst Audience Report - unikalne raporty pokazujące właścicielom e-commerce, gdzie i w jaki sposób spędzają czas w internecie użytkownicy ich sklepów. Raporty pozwalają dostosować ofertę sklepów do zainteresowań użytkowników i trafniej planować media w kampaniach reklamowych.
Więcej informacji o nowej wyszukiwarce: search.netsprint.eu.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Ponad 3 tysiące miłośników e-commerce na Stadionie Narodowym podczas VII Targów eHandlu