Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nauczają e-marketingu podczas Dni Otwartego Internetu

22-06-2009, 20:22

W dniach 22-26 czerwca odbywa się pierwsza edycja edukacyjnej akcji Dni Otwartego Internetu. Inicjatywa, podjęta przez agencję interaktywną Autentika, ma na celu rozpowszechnienie rzetelnej wiedzy na temat szeroko rozumianego e-marketingu.

Dni Otwartego Internetu kierowane są przede wszystkim do pracowników firm, które zainteresowane są skuteczną obecnością w internecie. W ramach akcji edukacyjnej eksperci agencji odpowiedzą na pytania z zakresu marketingu interaktywnego i możliwości tworzenia efektywnego wizerunku firm w internecie.

Marketerzy i managerowie odpowiedzialni za strony internetowe firm, marek, produktów i projektów mogą skorzystać z bezpłatnego doradztwa za pośrednictwem strony autentika.pl/pl/dni-otwartego-internetu

– Rozwój marketingu online w ostatnich latach przyspieszył w sposób, który niejednego marketera może przyprawić o zawrót głowy. Na co dzień widzimy, że osobom odpowiedzialnym za strony WWW bardzo trudno dotrzymać kroku współczesnym trendom, nowym możliwościom promocji. Często nie wiedzą, że cele, jakie chcą osiągnąć, można zrealizować szybciej i taniej, korzystając z najnowszych technologii, narzędzi i kanałów dystrybucji. Dynamiczna ewolucja zmusza do ciągłego kształcenia się w zakresie internetu. Dlatego agencja Autentika, poprzez Dni Otwartego Internetu, pragnie zbudować miejsce, w którym każdy, bez względu na wielkość firmy w jakiej pracuje, znajdzie wsparcie i rzetelną wiedzę – wyjaśnia cele akcji Michał Samojlik, dyrektor kreatywny Autentiki.

Wśród tematów objętych inicjatywą Auntentiki znajdą się także: kreacja, grafika, identyfikacja, dostępność, oprogramowanie, reklama i promocja, SEO i SEM.

Autentika planuje organizować takie akcje cyklicznie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Autentika