Znamy już laureatów House of Walkers Project, wspólnej inicjatywy marki Johnnie Walker oraz funduszu AIP Seed Capital. Do programu zgłoszono 143 pomysły na innowacyjny biznes. W finale znalazło się 20 projektów, z których jury wybrało dwa. Projekty otrzymają inwestycje w wysokości 100 tys. zł, a ich autorzy - biznesowe wsparcie ekosystemu Polski Przedsiębiorczej, które ma im umożliwić start na rynku.
House of Walkers Project adresowany był do wszystkich, którzy chcą przekuć swoją pasję w biznesowy sukces. Aby wziąć udział w konkursie, należało przygotować krótki klip (do 5 minut) prezentujący pomysł na biznes i zamieścić go na stronie internetowej. Oceny klipów dokonała komisja AIP Seed Capital, która wybrała 20 najciekawszych projektów. Ich autorzy zostali zaproszeni na casting, podczas którego mieli szansę bezpośrednio zaprezentować się przed jury konkursu i odpowiedzieć na jego pytania.
W skład jury House of Walkers Project weszli przedstawiciele organizatorów oraz patronów medialnych: Dariusz Żuk, Prezes Polski Przedsiębiorczej (przewodniczący jury), Jacek Aleksandrowicz, Dyrektor Zarządzający AIP Seed Capital, Krzysztof Michalski, General Manager Diageo Polska, Tomek Rygalik, ambasador House of Walkers Project, Aleksandra Dziadykiewicz, dziennikarka ekonomiczna TOK FM oraz Ryszard Holzer, szef działu biznes Newsweek Polska. Jury stanęło przed wyzwaniem wybrania pomysłu o największym potencjale globalnego rozwoju.
Nagrody mają pomóc zwycięskim projektom rozwinąć się i szukać szans na globalnych rynkach, m.in. poprzez wsparcie ze strony Polski Przedsiębiorczej, która posiada ośrodki w najważniejszych globalnych centrach biznesowych, takich jak Dolina Krzemowa w USA.
Oto dwa zwycięskie projekty House of Walkers Project:
Qpony.pl pozwala przedsiębiorcom na samodzielne prowadzenie swoich kampanii promocyjnych w czasie rzeczywistym. Odbiorca może skorzystać ze zniżki zaoferowanej przez reklamodawcę za pomocą katalogu reklamowego, strony internetowej, kodu promocyjnego, SMS kodu lub aplikacji mobilnej Qpony.pl, na której za pomocą geolokalizacji oraz możliwości personalizacji znajdzie zniżki, które w danej chwili go interesują. W październiku 2012 roku planowane jest udostępnienie produktu w sześciu największych miastach w Polsce. Autorami pomysłu są Tomasz Jabłoński i Krzysztof Łuczak.
Z kolei DailySMS to projekt skierowany do mikro- i małych przedsiębiorstw, który umożliwia skoordynowane, masowe wysyłanie wiadomości tekstowych. Według autorów pomysłu - Rafała Tuziaka, Piotra Wintera, Norberta Przybyły i Filipa Samczuka - DailySMS pozwala zwiększać przychody restauracji, klubów, salonów urody i innych małych firm dzięki zastosowaniu marketingu mobilnego i lokalnego. Firma, która używa programu, może np. automatycznie wysyłać przypomnienia SMS do swoich klientów o promocji lub spotkaniu. Efektem jest usprawniona komunikacja z klientami m.in. dzięki możliwości ciągłej analizy ich potrzeb.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|