Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Najlepsi e-sportowi piłkarze powalczą o 200 tys. dolarów. Finałowe rozgrywki będzie można śledzić online

Konrad Adamczewski 01-06-2017, 18:08

2 czerwca br. światowa czołówka zawodników Pro Evolution Soccer 2017 spotka się, by podczas finałów sezonu wyłonić najlepszego gracza globu w piłkarską produkcję Konami. Finały można śledzić na żywo na Twitchu, Facebooku i YouTube.

konto firmowe

reklama


Pierwszym przystankiem finałów jest Londyn i stadion Arsenalu – Emirates. Tam spotka się 16-stu finalistów, wyłonionych w czasie eliminacji w Europie (8 najlepszych graczy plus jeden z tzw. “dziką kartą”) oraz na świecie (4 graczy z Ameryki, 2 – Azji, 1 – reszty świata). 2 czerwca o 12.00 rozpocznie się transmisja ze studia – zobaczymy wywiady z zawodnikami i powtórki ze eliminacji. Następnie zostanie rozegrana faza grupowa, w której dwóch czołowych zawodników w każdej z grup awansuje do fazy pucharowej. Finał odbędzie się o 18.00.

Drugi przystanek stanowi Cadriff, gdzie zostanie rozegrany tegoroczny finał Ligi Mistrzów, której partnerem są PES i Konami. 3 czerwca w stolicy Walii obędzie się koronacja mistrza świata PES 2017 oraz wręczenie głównej nagrody – czeku na 200 000 dolarów. Srebrny medalista zawodów otrzyma 100 000 dolarów, a brązowy – 50 000. 

Konami przypomina również o premierze mobilnej wersji PES 2017, która dostępna jest na całym świecie od 24 maja. Mobilna wersja gry posiada wszelkie licencje i zawartość znaną graczom z serii. Gracze mogą budować drużynę marzeń zatrudniając ulubionych zawodników oraz trenerów. Gra dostępna jest za darmo na urządzeniach z systemami iOS i Android i może pochwalić się już ponad 10-ma milionami pobrań.

Pełna relacja live z zawodów dostępna będzie na TwitchuFacebooku oraz YouTube


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Techland