Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Najczęściej kupujemy w internecie u sprawdzonych sprzedawców

redakcja 22-07-2010, 08:07

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez portal JakKupować.pl, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo podczas zakupów w sieci, Polacy korzystają ze sprawdzonych i polecanych sklepów internetowych oraz śledzą komentarze na forach internetowych dotyczące portali zakupowych.

robot sprzątający

reklama


Sonda
Jak często robisz zakupy przez internet?
  • Częściej niż raz w tygodniu
  • Raz w tygodniu
  • Raz na dwa tygodnie
  • Rzadziej niż raz na dwa tygodnie
wyniki  komentarze

W badaniu przeprowadzonym przez Jakkupować.pl w lipcu br. wzięło udział ponad 100 internautów, którzy odpowiadali na pytania związane z bezpieczeństwem zakupów w internecie. Z ankiety wynika, że 58,6% ankietowanych internautów uważa, że zakupy za pośrednictwem internetu są równie bezpieczne, co zakupy w tradycyjnych sklepach.

>> Czytaj też: Ceneo chce postawić na bezpieczeństwo zakupów

Wyniki badania JakKupowac.pl
fot. - Wyniki badania JakKupowac.pl
 Jako największą obawę dotyczącą zakupów w sieci respondenci zidentyfikowali nie wysłanie zakupionego towaru po dokonaniu zapłaty (38%) oraz wysłanie gorszej jakości towaru, niż ten, za który zapłacili (28,3%). Jak wynika z badania, tylko 3,5% ankietowanych obawia się ściągnięcia zbyt dużej kwoty z ich karty kredytowej.

>> Czytaj też: Zakupy online: Czy można ufać opiniom w internecie?

W ankiecie zapytano również o to, co Polacy najczęściej kupują w sieci. Okazało się, że najchętniej kupujemy za pośrednictwem internetu książki, płyty oraz gry (prawie 42%). Natomiast do nabywania sprzętu RTV i AGD przez internet przyznało się 20,3% respondentów. Z badania wynika, że jedynie 0,8% respondentów kupiło przez internet samochód lub akcesoria samochodowe.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Facebook: Jest pół miliarda