Będzie można m.in. opalać się, korzystać z masaży i innych udogodnień. MyDeal chce zaangażować użytkowników w proces oceny i rekrutuje Testerów Jakości Deali.
– Nasza nowa Polityka Kontroli Jakości ma dać użytkownikom maksymalną pewność, że oferty wystawiane w serwisie MyDeal.pl są dokładnie sprawdzone. Komfort użytkowników, jakość ich obsługi, zarówno po stronie MyDeal.pl, jak i podczas realizacji kuponu u naszych partnerów, są dla nas priorytetem – mówi Adam Kaliszewski, rzecznik prasowy MyDeal.pl.
Ważnym elementem projektu ma być rekrutacja na stanowisko Testera Jakości Deali. Aplikować mogą osoby mające ukończone 18 lat i dysponujące czasem na testowanie usług i produktów oferowanych przez MyDeal.pl.
Idealny kandydat powinien być otwarty na nowe formy spędzania wolnego czasu, ale jednocześnie zwracać uwagę na jakość obsługi i testowanej usługi. Rekrutacja, która rozpoczęła się 13 września, potrwa do połowy stycznia 2012 i będzie dwuetapowa. W pierwszej fazie, do 20 listopada, przyjmowane będą zgłoszenia przez portal pracuj.pl. Następnie osoby zakwalifikowane do drugiego etapu przejdą test polegający na rozwiązaniu zadania w specjalnie przygotowanej aplikacji na Facebooku. Najlepsi kandydaci, którzy wykażą się niezbędnymi cechami, zostaną zatrudnieni na stanowisku Testera Jakości Deali.
Zadaniem nowych pracowników będzie ocena jakości ofert przy okazji wypróbowywania ciekawych form spędzenia wolnego czasu na koszt MyDeal.pl. Zaangażowanie użytkowników MyDeal.pl do współpracy przy kontroli jakości wydaje nam się naturalnym krokiem. To oni na co dzień korzystają z naszych kuponów i będą cennym wsparciem dla Pionu Kontroli Jakości. A dodatkowo będą mogli korzystać z wybranych przez siebie Deali i po prostu przyjemnie spędzać czas. Dla osób chcących odkrywać swoje miasta na nowo może to być praca marzeń – podsumowuje Adam Kaliszewski. Testerzy Jakości Deali będą wspierać pracę nowego pionu w strukturach firmy, na którego czele ma stać Specjalista ds. Jakości Ofert.
Kolejnym udogodnieniem dla użytkowników w ramach nowej polityki ma być możliwość oddania niewykorzystanego kuponu w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu. Użytkownik nie musi podawać przyczyny zwrotu, propozycja MyDeal.pl wychodzi daleko poza ustawowe 10 dni, w czasie których każdy ma prawo do rezygnacji z zakupu dokonanego przez internet - z tą jednak różnicą, że w przypadku rezygnacji od 11 dni do 6 miesięcy po zakupie środki zostaną zwrócone na konto użytkownika w systemie MyDeal.pl, do wykorzystania na kolejne zakupy w serwisie przez następne pół roku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|