Klienci dokonujący zakupów z poziomu swoich urządzeń mobilnych najchętniej posługują się standardową przeglądarką, a nie dedykowanymi do obsługi konkretnych sklepów aplikacjami - poinformowała firma badawcza Nielsen.
Nielsen przeprowadził ankietę wśród 5 tysięcy użytkowników ze Stanów Zjednoczonych, którzy są aktywni, jeśli chodzi o zakupy w sieci ze swoich urządzeń przenośnych. Okazuje się, że większość z nich nie ma ochoty na instalowanie dodatkowych narzędzi.
Z dedykowanymi aplikacjami znacznie wygrywają strony najpopularniejszych sprzedawców, jak Amazon, Best Buy, eBay czy Target - czytamy w raporcie Nielsena. Witryny te odwiedziło w ostatnim okresie świątecznym przynajmniej raz niemal 60% pytanych użytkowników.
Warto zauważyć, że wynik ten jest aż o 53% lepszy niż jeszcze w październiku. O ile jednak ponad połowa ankietowanych przyglądała się w mobilnej przeglądarce interesującym produktom, ze specjalnych aplikacji przygotowywanych przez sprzedawców skorzystało zalewie 28% klientów. Wygląda na to, że proces instalacji nowych programów wciąż dla wielu jest niezbyt przyjemną procedurą.
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
|
|
|
|
|
|
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.