Nowy rok zaczął się bardzo dobrze dla większości najpopularniejszych stron - wynika z badania Megapanel PBI/Gemius za styczeń 2012 r. Oprócz Google, YouTube i Allegro na popularności zyskiwały wszystkie strony z pierwszej dwudziestki. Ponad 500 tys. Real Users (RU) zdobył m.in. Facebook, Infor, Wikipedia i Grupa Money.pl.
reklama
Z najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że nadal najpopularniejszą grupą witryn są te należące do Google'a. Pomimo niewielkiego spadku RU, ich zasięg nadal utrzymuje się powyżej 90%. Onet.pl w styczniu przekroczył magiczną liczbę 70% zasięgu przy 13,45 mln RU. Ponad 200 tys. RU stracił natomiast YouTube, który przed miesiącem był jeszcze na drugim miejscu w rankingu pod względem zasięgu.
Od początku roku zyskały też największe serwisy społecznościowe - z wyjątkiem wspomnianego serwisu YouTube. Facebook zyskał 537 tys. RU, tym samym zwiększając zasięg do 66,09%. Serwis NK nadal jest na 9. miejscu w rankingu z wynikiem nieco ponad 11 mln RU (w styczniu zyskał ponad 70 RU).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|