Po raz kolejny Onet, WP z Orange, Gazeta.pl, Interia i o2 tracą użytkowników w okresie wakacyjnym, a dwa największe portale społecznościowe w Polsce rozpoczynają walkę o ostatnią prostą - takie wnioski można wysnuć na podstawie badania Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2011 r.
Z badania Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2011 r. wynika, że najpopularniejszą witryną pod względem zasięgu nadal jest Google z wynikiem ponad 91 proc., na drugim miejscu Onet.pl (71,8 proc.), a na trzecim YouTube (65,76 proc.), który w sierpniu zwiększył zasięg o 1,23 p.p. Grupa Wirtualna Polska - Orange spadła z miejsca trzeciego ze względu na stratę prawie 373 tys. użytkowników. Jeśli dalej będzie utrzymywał się taki trend, w raporcie za wrzesień lub październik NK i Facebook mogą znaleźć się na czwartej i piątej pozycji, przed Grupą WP z Orange.
W zeszłym miesiącu, przy okazji raportu Megapanel PBI/Gemius za lipiec 2011 r. Facebook po raz pierwszy przestał zyskiwać użytkowników. Wówczas można było się domyślać, że powodem jest okres wakacyjny, jednak kolejny, najświeższy raport Megapanel zmienia wszystko, jeśli chodzi o Facebooka. Serwis zyskał bowiem 734 tys. Real Users (RU), a jego zasięg wzrósł o ponad 4 punkty procentowe. Portal NK również zyskał, jednak teraz wyprzedza Facebooka o prawie 16 tys. RU.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|