Tym razem to Facebook traci na popularności, a NK zyskuje. Sytuacja wygląda podobnie, jak miesiąc wcześniej, kiedy to portale społecznościowe zyskiwały użytkowników, a serwisy takie, jak Onet, WP, Gazeta.pl, Interia czy o2, ich traciły - wynika z badania Megapanel PBI/Gemius za lipiec 2011 r.
Choć pod względem zasięgu nieprzerwanie prowadzi Google z wynikiem ponad 90%, w lipcu zasięg wyszukiwarkowego giganta trochę się zmniejszył (o 1,57 p.p.), spadła też liczba jego użytkowników (o 408 tys.). Podobnie jak w czerwcu, Onet.pl i Wirtualna Polska z Orange straciły nieznacznie na popularności. W czołówce rankingu niewiele się jednak zmieniło. Doszło tylko do przetasowania na miejscach 7 i 8 - Facebook wyprzedził bowiem Grupę Gazeta.pl. Wzrosty liczby użytkowników zanotowały także Polskapresse (172 tys.), Infor (127 tys.) i Murator (84 tys.).
Przy okazji ostatniego badania można się było spodziewać, że Facebook przegoni NK właśnie w lipcu. Wakacyjny okres nie wpłynął jednak pozytywnie na społecznościowego giganta. Po raz pierwszy od kilku miesięcy strona facebook.com miała zasięg mniejszy niż 61%, a liczba użytkowników spadła o 133 tys., osiągając 11,44 mln. Kosztem Facebooka zyskała NK, która mogła pochwalić się prawie 63,5% zasięgu i 11,90 mln użytkowników.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|