Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Masz iPhone'a? Prawdopodobnie kupisz kolejnego

05-08-2011, 14:06

Zdecydowana większość posiadaczy smartfonów od Apple'a deklaruje, że kupi również kolejną wersję urządzenia.

Niedawno założyciel Electronic Arts stwierdził, że Apple zdoła wyznaczać trendy na rynku nowych technologii jeszcze maksymalnie przez dwa lata. Na razie jednak nic nie wskazuje na to, by firma miała przed sobą trudny okres.

>>Czytaj także: Twórca EA: Apple nie będzie wiecznie na szczycie

Sonda
Nokia dostatecznie dba o bezpieczeństwo użytkowników?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Według Business Insidera tylko w trzecim kwartale udało się sprzedać ponad 20 milionów iPhone'ów. Choć liczby już są imponujące, analityk pracujący dla Piper Jaffray poinformował, że aż 94 procent posiadaczy iPhone'ów chce kupić także jego kolejną wersję.

Złe wieści analityk ma natomiast dla Research In Motion produkującego urządzenia BlackBerry. W tym przypadku aż 67 procent użytkowników chce pozbyć się smartfona od RIM, by zamienić go na iPhone'a. Znacznie lepiej jest w przypadku posiadaczy telefonów z Androidem, z których 42 procenty planuje w przyszłości zakup smartfona od Apple'a.

Warto zauważyć, że badanie przeprowadzono na stosunkowo niewielkiej grupie kilkuset posiadaczy smartfonów na terenie Stanów Zjednoczonych. Choć z dużym dystansem należy przyjąć informacje o możliwym przejściu niemal połowy użytkowników Androida na konkurencyjną platformę, takie różnice procentowe mówią wiele o zadowoleniu użytkowników. Podczas gdy 94 procent badanych zadeklarowało pozostanie przy iPhonie, tylko 26 procent ankietowanych wiernych RIM powinno być dla kanadyjskiej firmy niepokojącym znakiem.

>>Czytaj także: 90 sekund darmowego odsłuchu w iTunes dostępne globalnie


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Business Insider