Google ogłasza II edycję konkursu plastycznego Doodle 4 Google, który kierowany jest do uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. Celem konkursu jest zaprojektowanie własnego logo Google, czyli doodla.
W tym roku zadanie polega na interpretacji hasła "…Pozdrowienia z Polski". 8 czerwca zwycięski doodle uczci dzień rozpoczęcia Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Poza umieszczeniem swojego projektu na stronie głównej google.pl zwycięzca otrzyma stypendium na rozwój artystyczny w wysokości 15 000 złotych oraz grant technologiczny w wysokości 25 000 złotych dla swojej szkoły. Dodatkowo autorzy 15 finałowych prac otrzymają sprzęt komputerowy.
- Nasz ubiegłoroczny konkurs na najlepszego polskiego doodla pokazał, jak wiele niesamowitych pomysłów mają dzieci na przedstawienie swojego kraju za pomocą ołówka, kredek, farb czy programu komputerowego. Mamy nadzieję, że także w tym roku dzieciaki i młodzież nas nie zawiodą i będą się dobrze bawić, pozdrawiając z Polski - mówi Artur Waliszewski, Dyrektor Biznesowy Google.
W konkursie mogą wziąć udział uczniowie szkół podstawowych i gimnazjów z całej Polski, a ich prace będą oceniane w trzech grupach wiekowych - klasy I-III, IV-VI oraz I - III gimnazjum. Pierwszy etap konkursu potrwa do 30 kwietnia 2012 roku. Szkoły chcące wziąć udział w konkursie powinny dokonać rejestracji na stronie google.pl/doodle4google. Nadesłane prace powinny posiadać tytuł sformułowany przez ucznia i jego własny opis tłumaczący treść rysunku - rozwinięcie zdania "…Pozdrowienia z Polski". Rysunki mogą być wykonane ołówkiem, kredkami, farbami lub w programie komputerowym. Doodle powinny być narysowane w poziomie na białej kartce formatu A4. Uczestnicy mogą również skorzystać z gotowych szablonów dostępnych na stronie: google.pl/doodle4google
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|