Na 50 billboardach na terenie całej Polski zaprezentowane zostanie 10 finałowych prac wyłonionych w konkursie na logo Google. Zwycięski projekt zostanie zamieszczony na stronie głównej Google w dniu objęcia przez Polskę prezydencji w Unii Europejskiej.
reklama
Od kilku dni prace finalistów konkursu Doodle4Google można oglądać nie tylko w internecie. Galeria prac została zaprezentowana na 50 nośnikach reklamy zewnętrznej sieci Ströer na terenie całej Polski.
Prezentacja prac konkursowych uczniów szkół z całej Polski na billboardach to pomysł na niestandardowe wykorzystanie nośników reklamowych, mający wspierać konkursowe głosowanie, zakończone w poniedziałek.
Laureatka konkursu otrzymała od Google stypendium na rozwój artystyczny w wysokości 15 tys. zł oraz zapewniła swojej szkole grant technologiczny w wysokości 25 tys. zł. Pozostali finaliści dostali sprzęt komputerowy oraz będą honorowymi gośćmi na ceremonii wręczenia nagród, która odbędzie się 21 czerwca w Warszawie.
Konkurs adresowany był do uczniów wszystkich szkół podstawowych w dwóch kategoriach wiekowych (klasy I-III i IV-VI). Spośród nadesłanych kilkunastu tysięcy prac jury w składzie: Tomasz Bagiński, nominowany do Nagród Akademii polski rysownik i animator, Przemek Bogdanowicz, Prezes Klubu Twórców Reklamy i dyrektor kreatywny agencji BBDO Warszawa, Fabio Cavallucci, Dyrektor Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie, Szymon Majewski, dziennikarz i prezenter telewizyjny oraz Marek Raczkowski, rysownik "Przekroju", wybrało 10 finałowych prac.
Więcej na stronie: google.pl/doodle4google
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*