ARIA Nowych Technologii zainwestowała 2,5 mln zł w Livespace – polski CRM dla działów sprzedaży B2B, który planuje podbić globalny rynek.
reklama
Livespace to nowej generacji CRM (customer relationship management), który zwiększa produktywność zespołów sprzedaży B2B. Narzędzie wspomaga sprzedawców w żmudnych i powtarzalnych czynnościach, by mogli skupić się na sfinalizowaniu sprzedaży.
– Chcemy, aby każda firma osiągnęła przewidywalne i skalowalne przychody. Dlatego stworzyliśmy CRM, dzięki któremu zespoły handlowe mogą usprawnić i zautomatyzować proces sprzedaży, a przy pomocy sztucznej inteligencji będą osiągać dużo lepsze wyniki – mówi Michał Skurowski, prezes Livespace. – Dajemy większą – niż inne aplikacje typu CRM – kontrolę nad procesem sprzedaży poprzez ustalenie nie tylko jego etapów, ale także konkretnych czynności wykonywanych przez handlowca. Dzięki temu możemy bardzo precyzyjnie analizować i sugerować działania sprzedażowe – zaznacza Skurowski.
Livespace to polski CRM, z którego korzystają setki firm w Polsce i zagranicą, m.in. z branży finansowej, motoryzacyjnej, reklamowej, mediowej oraz IT. Obecnie firma skupia się na rozwoju produktu w zakresie zaawansowanej automatyzacji procesu sprzedaży oraz pracuje nad machine learning, aby jeszcze skuteczniej wspierać zarządzanie sprzedażą.
– Fundusz ARIA wykazuje bardzo wysokie wymagania względem celów inwestycyjnych. Prześwietlamy firmy, sprawdzamy fakty, weryfikujemy dane. Jesteśmy sceptyczni, bo zależy nam na inwestowaniu wyłącznie w bezpieczne projekty. Firma Livespace przeszła ten test celująco. Posiada przemyślany model biznesowy, realistyczną wizję rozwoju i godny zaufania zespół. Ponadto, inteligentne systemy, takie jak Livespace, to przyszłość branży IT – mówi Dariusz Lewandowski, prezes ARIA Fund S.A.
Livespace przeznaczy pozyskany kapitał na dalszy rozwój technologii, aby skutecznie konkurować z globalnymi graczami na rynku rozwiązań typu CRM. Dzięki pozyskanej inwestycji możliwe będzie nie tylko zrealizowanie wizji produktu, ale także zintensyfikowanie działań sprzedażowych oraz marketingowych. W tym celu firma planuje kilkukrotnie zwiększyć zespół, który będzie odpowiedzialny za stworzenie i spopularyzowanie Livespace CRM. Finansowanie zapewnione przez Fundusz ARIA Nowych Technologii pozwoli Livespace na ekspansję zagraniczną, co ma przełożyć się na 5-krotny wzrost biznesu w perspektywie 2 lat.
Fot. Livespace, na zdjęciu (od prawej): Michał Skurowski (CEO), Michał Szkodziński (CTO), Marcin Stańczak (COO), Agnieszka Zawadka (CMO)
– Twórcy Livespace tak naprawdę nie potrzebowali kapitału. Ich biznes jest rentowny i zarabia na siebie. Gdy spotkaliśmy się po raz pierwszy, od razu przekonaliśmy się, że trafiliśmy na utalentowany i pracowity zespół. Nie mieliśmy żadnych wątpliwości, że jego dotychczasowe zaangażowanie i poświęcenie zasługuje na zaangażowanie większego kapitału. Inwestujemy bowiem przede wszystkim w ludzi i ich idee – zaznacza prezes ARIA Fund S.A. – Cieszę się, że przekonaliśmy twórców Livespace, że warto sięgnąć po więcej, że warto skalować ten biznes i zawalczyć o zagraniczne rynki – podkreśla Lewandowski.
– Finansowanie zapewnione przez ARIA Nowe Technologie umożliwi nam stworzenie najlepszego na świecie narzędzia do zarządzania zespołem sprzedaży B2B w małych i średnich firmach, a to z kolei przełoży się na umocnienie pozycji lidera rynku CRM w Polsce, a także na przyspieszenie ekspansji zagranicznej – podsumowuje Skurowski.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Bezpieczeństwo danych w firmach: jak ochronić dane w formie elektronicznej
|
|
|
|
|
|