Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Lepiej wynająć niż kupić, czyli nowe biuro dla firmy

27-06-2017, 06:04

Właściciele firm często mają dylemat: kupić powierzchnię biurową, czy wynająć? Każde z tych rozwiązań ma swoje zalety i wady, a sytuacja każdej firmy jest inna, jednak wydaje się, że więcej argumentów przemawia za tym, żeby biuro wynająć. Oto najważniejsze z nich!

biuro - officemap.pl

1. Niskie koszty

Wynajem, w odróżnieniu od kupna biura, to stosunkowo niewielki koszt. Nie potrzebujesz wielkich inwestycji, po prostu płacisz co miesiąc określoną kwotę plus kaucję, zwykle w wysokości jednego lub kilku miesięcznych czynszów. Nie musisz wydawać pieniędzy na remont i adaptację powierzchni – za to wszystko odpowiada wynajmujący. Zwykle nowoczesne powierzchnie biurowe mają gotową infrastrukturą telefoniczną, komputerową, a nawet meble. Po przeprowadzce jedynym waszym zadaniem będzie rozstawienie sprzętu i ewentualnych dekoracji.

2. Większa elastyczność

Najem powierzchni biurowej daje wam wiele możliwości. Jeśli firma będzie się rozwijać, w dużych kompleksach biurowych można stopniowo donajmować dodatkową przestrzeń, a jeśli firma z jakiegoś powodu musi ograniczyć zatrudnienie, z części biura można zrezygnować. Może się też zdarzyć, że z różnych powodów przestanie wam odpowiadać lokalizacja – w przypadku wynajmowanej powierzchni to żaden kłopot, wystarczy wypowiedzieć umowę najmu i poszukać nowego biura.

3. Mniejsza odpowiedzialność

Własne biuro daje wiele możliwości, ale też wiąże się z dużą odpowiedzialnością. Naprawy, zniszczenia, awarie – wszystkie koszty pokrywa właściciel. W przypadku najmu wynajmujący jest przed nimi chroniony. Nie musi martwić się o konserwację budynku i jego wyposażenia. W razie problemów po prostu dzwoni do właściciela lub administracji.

4. Dodatkowa infrastruktura

W dużych kompleksach biurowych możesz liczyć na szereg udogodnień. Zwykle  jest to ochrona, recepcja, serwis sprzątający, obsługa poczty, zdarza się, że także wsparcie informatyczne. Dla pracowników biur często są restauracje, automaty z napojami i przekąskami, a czasem nawet centra fitness. Jeśli zależy ci na komforcie własnym i pracowników, rozejrzyj się z powierzchnią biurową w takim miejscu!

5. Prestiż

Odwiedzający twoją firmę klienci nie będą analizować, czy powierzchnia biurowa należy do ciebie. Na pewno jednak docenią zadbane, estetyczne wnętrza w atrakcyjnej okolicy oraz przeznaczone dla nich miejsca parkingowe przy budynku. Jeśli organizujecie większe spotkania, zadbajcie o dobrze wyposażoną salę konferencyjną. Eleganckie biuro sprawi, że wasza firma zyska w oczach klientów!

Kto szuka, ten znajduje

W sieci można znaleźć wiele serwisów z ogłoszeniami o wynajmie nieruchomości. Warto jednak poszukać takich jak np.officemap.pl/, które specjalizują się w danej tematyce. Dla przykładu na tej stronie http://www.officemap.pl/search/list/?city=krakow możecie znaleźć biura z Krakowa. To gwarancja największej ilości ogłoszeń o możliwych do wynajęcia biurach w twojej okolicy!


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. Freepik



fot. Freepik



fot. Freepik




Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy