Od soboty 27 listopada br., kurierzy Poczty Polskiej rozpoczęli doręczanie przesyłek także w soboty. W okresie przedświątecznym liczba obsługiwanych tygodniowo paczek jest większa nawet o 50–70% w porównaniu do zwykłego okresu - informuje operator pocztowy.
reklama
– Coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy w sklepach internetowych, ponieważ jest to rozwiązanie wygodne i, co szczególnie ważne w czasach pandemii, bezpieczne. Jesteśmy przygotowani do obsługi rosnącej z tygodnia na tydzień liczby paczek i dostarczania Klientom radości w postaci prezentów świątecznych – albo pod wskazany adres przez kuriera, albo do jednego z ponad 17 tys. punktów odbioru. W okresie przedświątecznym nasi kurierzy Pocztexy i paczki będą doręczać także w soboty. Już 27 listopada otrzymali je mieszkańcy kilkunastu miast z siedmiu województw – mówi Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
Podobnie jak w ubiegłych latach, Spółka zachęca klientów, by nie odkładali zakupów lub wysyłki prezentów na ostatnią chwilę. Warto pamiętać, że przy znacznej liczbie zamówień – w związku z tzw. Black Friday oraz zbliżającej się Wigilii Bożego Narodzenia– ich obsługa po stronie e-sklepów może się wydłużyć.
Poczta Polska prowadzi także akcję sezonowej rekrutacji pracowników, której celem jest usprawnienie obsługi paczek w grudniu. Spółka poszukuje pracowników do sortowni przesyłek oraz kierowców, którzy zapewnią terminowe doręczanie przesyłek przed świętami.
Coraz większą popularnością klientów Poczty Polskiej cieszy się możliwość odebrania przesyłki w punkcie odbioru. Klient sam decyduje kiedy i gdzie zgłosi się po swoje zakupy. W całej Polsce Poczta Polska, wspólnie z partnerami (sklepy Żabka, stacje PKN Orlen, kioski i saloniki prasowe Ruch) udostępnia ponad 17 tys. takich miejsc. Warto także przypomnieć, że w okresie ostatnich miesięcy sieć logistyczna Poczty Polskiej została przemodelowana, aby zapewnić lepszą terminowości dostaw.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Zaległości e-commerce przekraczają 292 mln zł, ale rosną wolniej niż przed pandemią