Krótki czas realizacji zamówień to jedna z kluczowych kwestii dla klientów sklepów internetowych. Z tego względu Komputronik chce zwiększyć szybkość realizacji zamówień płatnych przelewami dzięki automatyzacji niezbędnych procedur. Czas realizacji ma skrócić się nawet o 50%.
Komputronik.pl trzykrotnie w ciągu dnia sprawdza, czy klient dokonał płatności za produkt. Jeśli pieniądze wpłynęły do banku, zamówienie jest automatycznie akceptowane do wysyłki, a więc bez udziału handlowca. To możliwe dzięki temu, że wpłata trafia na indywidualny numer konta przeznaczony tylko i wyłącznie dla konkretnego zamówienia. Nie ma zatem potrzeby ingerencji pracowników Komputronik.pl odpowiedzialnych za obsługę zamówień w proces ich realizacji.
- Wcześniej nasi klienci musieli czekać, aż handlowiec osobiście sprawdzi, czy wpłata za produkt wpłynęła na konto. Dłużej trwało też przesyłanie danych potrzebnych do realizacji przelewu, jak również przekazanie informacji o dostępności produktu na magazynie. Teraz cały proces realizacji zamówień opłacanych zwykłym przelewem skróciliśmy do niezbędnego minimum - mówi Piotr Zieliński, Kierownik Sklepu Internetowego Komputronik.pl. Również zamówienia za pobraniem są realizowane w podobny, automatyczny sposób. Jeśli towar jest w naszym magazynie, klient nie czeka na reakcję handlowca, gdyż system automatycznie kieruje zamówienie do działu wysyłki - dodaje.
Piotr Zieliński dodaje, że dzięki automatyzacji procedur zamówienia składane nawet do godz. 17.00 zwykle realizowane są tego samego dnia i doręczane w dniu następnym rano. W takiej sytuacji czas na realizację zamówienia skraca się do kilkunastu godzin.
Jak zapewnia Komputronik.pl, obecnie większość zamówień składanych w internetowym sklepie realizowanych jest na następny dzień roboczy. Standardowy czas realizacji rzadko nie przekracza 3 dni, o ile zamawiane produkty są dostępne.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|