Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Orange we współpracy z wytwórnią Universal Music przygotowała skierowaną do osób zainteresowanych muzyką ofertę o nazwie Orange Music. Oprócz nowej taryfy uruchomiony został muzyczny serwis internetowy.

Firma, która już od jakiegoś czasu poprzez organizację koncertów gwiazd dużego formatu angażuje się w promocję muzyki w Polsce zrobiła kolejny krok oferując swoim klientom nową taryfę typu mix lub prepaid.

W przykładowym pakiecie, po doładowaniu telefonu kartą o wartości 50 zł minuta rozmowy kosztować będzie 65 groszy, a SMS lub MMS 15 gr (do sieci Play odpowiednio 75 i 20 gr). Do wykorzystania będzie również pakiet darmowych SMS-ów i MMS-ów. Ich liczba zależeć będzie od wysokości doładowania.

Abonenci nowej taryfy będą mieli również do dyspozycji Radio Orange Music, stację dostępną przez telefon i internet, która pozwala słuchać bezpłatnej muzyki w telefonie. Muzyka dostępna w radiu podzielona jest na cztery kategorie: Hitmix, Hip Hop/R&B, Dance/Club oraz Alternative/Rock.

Ponadto pod adresem www.orangemusic.pl został uruchomiony portal przeznaczony dla użytkowników Orange Music. Znaleźć tam można informacje ze świata muzyki, teledyski, gadżety oraz multimedia do pobrania na telefon komórkowy.

Przygotowaliśmy dla naszych użytkowników bardzo bogatą ofertę: teledyski, najświeższe przeboje, gadżety i informacje z życia ich muzycznych idoli - powiedziała Beata Białkowska, dyrektor Departamentu Ofert Prepaid i Mix Orange.

Z propozycji Orange Music obecni abonenci oferty Orange POP lub Nowego Orange Go skorzystać mogą bez kupna nowej karty SIM, wystarczy jedynie zmienić obecnie używaną taryfę.

Więcej informacji znaleźć można na stronach Orange.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *