Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze "na żywo" dostępne już dla wszystkich użytkowników Facebooka

08-02-2011, 16:14

Teraz dyskusja w największym serwisie społecznościowym powinna nabrać jeszcze szybszego tempa.

Facebook, który niedawno świętował swoje siódme urodziny, nie przestaje serwować użytkownikom kolejnych funkcji. Tym razem na szczęście to nic kontrowersyjnego.

>>Czytaj także: Facebook uruchomi nowy system komentarzy

Sonda
Spędzasz dużo czasu na Facebooku?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Społecznościowy gigant zakończył właśnie testowanie komentarzy "na żywo", które pojawiają się w oknach wszystkich użytkowników, którzy przeglądają dany status, bez konieczności odświeżania strony. Do tej pory z nowości mogli skorzystać jedynie wybrani użytkownicy, co jest notabene standardową procedurą w przypadku tak dużych serwisów.

To nie była mała zmiana: w każdej minucie wyświetlamy około 100 milionów elementów, które mogą otrzymać komentarz. W tej samej minucie użytkownicy wysyłają około 650 tysięcy komentarzy, które muszą być dostarczone do odpowiednich użytkowników. Aby zaaplikować nowości, musieliśmy wymyślić nowe systemy radzące sobie z zadaniami, których wcześniej nie było - czytamy na blogu jednego z deweloperów Facebooka.

Komentarze na Facebooku
fot. - Komentarze na Facebooku
Wydaje się, że z nowości skorzystają przede wszystkim osoby, które na Facebooku spędzają dużo czasu. Użytkownicy odwiedzający serwis tylko okazjonalnie prawdopodobnie nawet nie zauważą różnicy. Jeszcze inni pewnie będą zaskoczeni pojawiającymi się "znikąd" komentarzami.

W odróżnieniu jednak od większości innych prezentowanych nowości na zaktualizowane komentarze nikt nie powinien narzekać.

>>Czytaj także: Szyfruj swoje dane przesyłane do Facebooka


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: PCWorld



Ostatnie artykuły: