Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze "na żywo" dostępne już dla wszystkich użytkowników Facebooka

08-02-2011, 16:14

Teraz dyskusja w największym serwisie społecznościowym powinna nabrać jeszcze szybszego tempa.

robot sprzątający

reklama


Facebook, który niedawno świętował swoje siódme urodziny, nie przestaje serwować użytkownikom kolejnych funkcji. Tym razem na szczęście to nic kontrowersyjnego.

>>Czytaj także: Facebook uruchomi nowy system komentarzy

Sonda
Spędzasz dużo czasu na Facebooku?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Społecznościowy gigant zakończył właśnie testowanie komentarzy "na żywo", które pojawiają się w oknach wszystkich użytkowników, którzy przeglądają dany status, bez konieczności odświeżania strony. Do tej pory z nowości mogli skorzystać jedynie wybrani użytkownicy, co jest notabene standardową procedurą w przypadku tak dużych serwisów.

To nie była mała zmiana: w każdej minucie wyświetlamy około 100 milionów elementów, które mogą otrzymać komentarz. W tej samej minucie użytkownicy wysyłają około 650 tysięcy komentarzy, które muszą być dostarczone do odpowiednich użytkowników. Aby zaaplikować nowości, musieliśmy wymyślić nowe systemy radzące sobie z zadaniami, których wcześniej nie było - czytamy na blogu jednego z deweloperów Facebooka.

Komentarze na Facebooku
fot. - Komentarze na Facebooku
Wydaje się, że z nowości skorzystają przede wszystkim osoby, które na Facebooku spędzają dużo czasu. Użytkownicy odwiedzający serwis tylko okazjonalnie prawdopodobnie nawet nie zauważą różnicy. Jeszcze inni pewnie będą zaskoczeni pojawiającymi się "znikąd" komentarzami.

W odróżnieniu jednak od większości innych prezentowanych nowości na zaktualizowane komentarze nikt nie powinien narzekać.

>>Czytaj także: Szyfruj swoje dane przesyłane do Facebooka


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: PCWorld