Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze Facebooka podnoszą jakość dyskusji?

19-08-2011, 11:37

System komentarzy, który wydawcy mogą umieszczać na własnych stronach, według wielu z nich pozytywnie wpływa na jakość dyskusji.

Choć nie wszystkich obecność na Facebooku skłania do refleksji nad swoimi działaniami, wydawcy są zwykle zadowoleni z jakości komentarzy pozostawianych przez użytkowników posługujących się swoimi prawdziwymi danymi.

>>Czytaj także: 4 lata więzienia za nawoływanie do zamieszek na Facebooku

Sonda
Zamierzasz w najbliższym czasie kupić urządzenie firmy Apple?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak powiedział Jimmy Orr z Los Angeles Times: Trolle nie lubią, gdy ich znajomi wiedzą, że są trollami. Warto przypomnieć, że "troll" to nieco złośliwe określenie osób, które pozostawiają w komentarzach napastliwe wiadomości bądź obrażają innych uczestników dyskusji.

Według Orra używanie systemu komentarzy z Facebooka "robi różnicę", szczególnie w przypadku witryn opisujących kontrowersyjne wydarzenia. Jak powiedział, po wprowadzeniu nowości "różnica w poziomie dyskusji była dość oszałamiająca". Internauci wciąż nie stronili od wyrażania złości, ale ich wpisy nie wymagały już tak częstej moderacji.

Komentarze z kont Facebooka
fot. - Komentarze z kont Facebooka
Szefostwo witryny zauważa także, że choć komentarzy jest teraz mniej, użytkownicy chętniej linkują do artykułów w witrynach społecznościowych. Publikujemy wiele wiadomości dziennie, nie wszystkie miały szansę znaleźć się na czołówce strony głównej - powiedział Orra. Jego zdaniem warto zapłacić cenę, jaką jest mniejsza ilość pozostawianych przez użytkowników wiadomości, w zamian za częstsze cytowanie artykułów w mediach społecznościowych i spokojniejszą dyskusję w komentarzach.

>>Czytaj także: Facebook: Google+ nie ma użytkowników


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Poynter