Wystartował serwis PokaBlo.pl, za pomocą którego pokażesz swoim znajomym, co aktualnie robisz, publikując zdjęcia wykonane za pomocą kamery internetowej Twojego notebooka, netbooka czy komputera PC.
Niedawno w Dzienniku Internautów pisaliśmy o podobnym serwisie, który koncentruje się na wpisach i komentarzach w postaci ujęć z kamery internetowej.
PokaBlo.pl jest kolejną witryną wzorowaną na DailyBooth.com, który na początku tego roku osiągał miesięcznie 3 mln unikalnych użytkowników i posiadał w swoich zasobach 3 mln zdjęć i 10 mln komentarzy.
PokaBlo.pl to połączenie serwisu mikrobloggingowego z cechami foto-bloga. Dzięki niemu za pomocą kilku kliknięć dodamy do naszego strumienia zdjęcia z dysku komputera, telefonu komórkowego i przede wszystkim te wykonane za pomocą kamery internetowej.
- Docelowo planuję oprzeć model biznesowy serwisu o konta/usługi premium oraz indywidualnie planowane, nieinwazyjne kampanie reklamowe oparte na funkcjach serwisu. Ostateczne jednak decyzje o sposobie zarabiania podejmę w oparciu o profil użytkownika, którego uda mi się do serwisu przekonać – tłumaczy Łukasz Kogut, twórca PokaBlo.pl.
Serwis daje możliwość obserwowania, co aktualnie robią nasi znajomi i komentowania dodawanych przez nich zdjęć.
Witryna posiada już wersję mobilną znajdującą się pod adresem www.pokablo.pl/lajt, obecnie umożliwia ona jedynie dodanie zdjęcia. Niedługo ma powstać aplikacja Java na komórki, która pozwoli na wykonanie zdjęcia z kamery i przesłanie go do serwisu.
Serwis PokaBlo.pl został zintegrowany z platformą Facebook Connect, dzięki czemu użytkownicy wykorzystają posiadany już login i hasło. W przyszłości informacje o wpisach mają także znajdować się na Twitterze i Blipie.
- 100 tys. zarejestrowanych użytkowników w serwisie będzie moim sukcesem – podkreśla Łukasz Kogut.
Serwis dostępny jest pod adresem: pokablo.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*