Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Klienci odwracają się od RIM po awarii

21-10-2011, 07:01

Problemy z dostępnością usług sieciowych podkopały i tak słabą już pozycję kanadyjskiego producenta.

Według nowego badania Enterprise Management Associates jedynie 14% użytkowników BlackBerry jest zadowolonych ze swojego urządzenia. Dla porównania, w przypadku posiadaczy iPhone'ów współczynnik ten wynosi 44%.

Czytaj także: Awaria usług BlackBerry uczyniła drogi bezpieczniejszymi?

- Spodziewaliśmy się, że RIM straci kolejne udziały w rynku, jednak te wyniki są o wiele bardziej dramatyczne, niż moglibyśmy przypuszczać - napisał w raporcie Steve Brasen z EMA. RIM znane do tej pory z przykładania dużej wagi do bezpieczeństwa i dostępności swoich usług, w związku z niedawną awarią straciło zaufanie wielu klientów.

EMA ustaliło, że około 30% użytkowników urządzeń od RIM może w 2012 roku przejść na jedną z konkurencyjnych platform. Jeśli tego typu prognozy sprawdzą się, będzie to oznaczało dla kanadyjskiego producenta spadek udziałów na rynku biznesowym z 52% do tylko 36%.

Na początku tego tygodnia producent urządzeń BlackBerry zapowiedział, że w ramach przeprosin rozda swoim użytkownikom za darmo wartościowe aplikacje i gry. Klienci biznesowi otrzymają dodatkowo także miesiąc darmowego wsparcia technicznego. Przypomnijmy, że problemy z dostępnością sieciowych usług od RIM dotyczyły użytkowników z Europy, Środkowego Wschodu, Afryki oraz Stanów Zjednoczonych.

Czytaj także: RIM: zbliżeniowe nowości w BlackBerry 7


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *