K2 Internet S.A. i Brainshop U-boot chcą wspólnie stworzyć nowy model usług marketingowych z wykorzystaniem wszystkich dostępnych na rynku kanałów komunikacji z zakresu offline i online.
K2 Internet objęło w wyniku podniesienia kapitału 50% udziałów w spółce Brainshop U-boot. Obecni udziałowcy i założyciele - Maciej Obuchowicz i Wojciech Błaszczyk - posiadać będą wspólnie pozostałe 50%. Do zarządu spółki dołączy Janusz Żebrowski (prezes zarządu K2 Internet S.A.).
- Maciek i Wojtek, dołączając wraz z zespołem do naszych struktur, wnoszą swoje wieloletnie doświadczenia, obsługiwanych klientów i wiarygodną markę. Dla mnie osobiście najważniejsze jest jednak to, że łączą nas nie tylko wartości i przekonania dotyczące rozwoju rynku, ale i sposobu prowadzenia biznesu – komentuje Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2 Internet S.A.
Brainshop U-boot oraz K2 Internet S.A. pozostaną niezależnymi podmiotami, korzystając ze wsparcia organizacyjnego, dostępu do nowych klientów oraz technologii w ramach grupy K2. Dzięki tej inwestycji K2 zyskuje jednakże know-how w realizacji projektów wykraczających poza obszar tradycyjnej komunikacji internetowej.
- Obecnie konsumenci nie dzielą już swojego życia na sferę wirtualną i realną. Wzajemne przeplatanie się tych wymiarów generuje zupełnie nową jakość we wzajemnej komunikacji międzyludzkiej, choć na poziomie merytorycznym branża reklamowa wciąż je rozdziela - tłumaczy Wojciech Błaszczyk, dyrektor kreatywny oraz współzałożyciel agencji BU. - Zdecydowaliśmy się więc na radykalny krok i stworzenie czegoś, co już dawno powinno zostać zrobione - wyjaśnia genezę powstania firmy Błaszczyk.
Pozyskane przez Brainshop U-boot środki pozwolą na dokonanie inwestycji w zespół (U-boot zatrudnia obecnie 14 osób, do końca 2010 roku chce powiększyć zespół do 20 osób), rozwój oferty oraz budowanie nowych kompetencji. Przedstawiciele U-boot do tej pory obawiali się, by przyspieszony rozwój firmy nie wpłynął na jakość ich usług. Wejście do spółki K2 pozwoli im szerzej rozwinąć skrzydła.
- Wygląda jednak na to, że w towarzystwie takiego partnera, jak K2, ryzyko będzie minimalne. Jesteśmy przekonani, że nadchodzą nowe czasy, nie tylko dla naszych agencji, ale dla całego rynku - uważa Maciej Obuchowicz, dyrektor strategiczny oraz współzałożyciel agencji BU.
Obie strony nie wykluczają w przyszłości bliższej integracji organizacyjnej, której zasady określone zostaną na podstawie zebranych w okresie najbliższych 12 miesięcy doświadczeń. Na razie firmy będą ze sobą współpracować przy obsłudze wspólnych klientów oraz przy pozyskiwaniu nowych budżetów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*